maandag 7 maart 2022

DDBD Card Art Kaasplank

  Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze magic/feeën achtige kaasplank zien.
De basis heb ik gemaakt met de Card art kaasplank van 
DutchDoobadoo.



De buitenkant en binnenkant heb ik overgetrokken uit de Aurora serie van 13@rt
30,5x30,5 cm design papier.
Dit vind ik zo geweldig mooi! Ook de kleuren zo prachtig.
De randen heb ik bewerkt met witte gesso,
aangebracht met een sponsje.

In het paperpad zit ook een knipvel, deze is tevens ook los te koop.
Hieruit heb ik wat bloemen geknipt, opgebold en met 3d foam tape opgeplakt.
Op het design papier staan zelf al hele mooie bloemen
daarom heb ik er niet teveel opgeplakt en verwerkt.
Alleen nog met de DDBD Mask art script 470.715.152
Nuvo crackle mousse aangebracht.
In de serie van Aurora zijn ook Ephemera paper elements te verkrijgen.
Daarvan heb ik het feetje/elfje, groene swirl en teksten van genomen.
Deze plaatjes zijn wat feller van kleur en glimmend.
De vleugeltjes achter het feetje/elfje zijn doorzichtig,
van Tim Holtz  uit eigen voorraad.
De bloementjes en swirl bovenaan bij het handvat van het kaasplankje
komen uit de kleine paperpad.
Nog een strik met dubbele lussen met een mooie sierlijke steen erop.

Op deze manier kan je het kaasplankje card art ook gebruiken toch?

Ik hoop dat ik met mijn voorbeeld je inspiratie kon geven.
De gebruikte producten kan je via deze link allemaal terug zien;

Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita van Merode


Geen opmerkingen:

Een reactie posten