donderdag 8 augustus 2024

Stamperia rice paper and Cadence acryl paint

  Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met dubbele pagina's.
Gemaakt met een Stamperia Rice paper vel en Cadence verf en meer.

Tutorial video hiervan is hier te zien;


Ik heb gewerkt in mijn grote vierkante art journal van StudioLight.
Het rice paper opgeplakt met Gel medium.
Ik smeer het rice paper zelf in met gel medium.
Ik leg het stuk rice paper op de pagina en smeer het met de kwast nog goed overheen.
Zodat het restje gel medium erbovenop ook nog eens komt
ter fixatie. Hierop kan je nog makkelijker stempelen etc.

Kleurtjes Cadence acryl verf erbij gezocht,
 deze aangebracht met een tamponeer kwast.
Ik gebruik één kwast voor alle kleuren.
Mag best door elkaar heen lopen. 
Krijg je ook mooie overgangen van.

Twee verschillende mask stencils erbij gezocht.
In dit geval beiden van Jenine's Mindful Art Collection.
Hiermee Cadence Dora Perla Reliëf paste en
 Izink Diamond glitter verf 80834 licht goud aangebracht.
  Hierna nog gestempeld met een Stempel set van ook JMA
en een set van Stamperia (WTK167)
Ook nog wat veegjes glitter paste met een spatel aangebracht.


Nog zwarte spetters met de posca marker.
De randen gedaan met Midas Metallic ink Rose Gold van Spectrum Noir.
Chipboard teksten van Stamperia erop gebruikt.

Zo leuk om op deze manier met mixed media bezig te zijn voor mij.
Voel het echt als een uitlaatklep om even lekker relax bezig te zijn.
Misschien herkenbaar?



Bedankt voor je bezoekje.
Groetjes Anita van Merode


1 opmerking:

  1. Wat een super leuke pagina's!! En het past zo mooi bij elkaar.
    Ik snap dat je ervan geniet op dit te maken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen