zaterdag 13 juli 2024

Alice in Wonderland

  Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze vierkante pagina.
Gemaakt met een lijn van Alchemy of Art,
 de serie Enchanted World.


De achtergrond heb ik gedaan met de gelli plate.
Dit is een overschot aan verf wat ik afrolde op de gelli plate.
Hoe ik dit deed kan je zien in deze Tutorial;

Deze op maat gesneden.

Daarna heb ik gestempeld met stempel set WTK167 van Stamperia
met Archival ink kleur Seafarer en Versafine Clear Nocturne.
Ook de randen beïnkt met zwart.
De plaatjes beïnkt met Vintage Photo.

Ik heb alle plaatjes gerangschikt op mijn pagina
en hier een foto van gemaakt.
Zo weet je tenminste hoe het goed lag.
De plaatjes opgeplakt met lijm en 3D foam tape.
Daarna de randen van de plaatjes nog bewerkt met de zwarte posca marker
en de Sharpie pen.

Gemat op dun zwart karton en in mijn StudioLight art journal geplakt.
Met de Dymo lettertang Alice in Wonderland gemaakt.

 Dankjewel voor het langs komen.

1 opmerking: