donderdag 28 september 2023

Challenge #137 - Herfst bij HobbyVision

 Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze kaart/art journal pagina zien.
Gemaakt voor de lopende challenge #137 
Daar vragen we dit keer een herfst kaart/creatie.
Dit is mijn  inspiratie voorbeeld geworden.
Je kan meedoen tot de 18e.
Deze foto gemaakt bij gewoon dag licht.

Foto gemaakt onder de dag lamp.

Ik heb een pagina gepimpt in mijn art journal van Art By Marlene.
The Handy size, afmeting 145x190x18mm met artikel nummer ABM-ES-JOUR02.
Zie ook de productenlijst hieronder om er direct te komen.
Het mooie Rice paper is van het merk Alchemy of art uit de collectie - Gold Autumn.

Deze heb ik met gel medium opgeplakt.
Met een fijn penseeltje wat je met water nat gemaakt heb,
ga je om het plaatje heen wat je dan vervolgens uit scheur of af scheur.
Ik persoonlijk smeer dan dit plaatje in mijn gel medium.
Daarna plak ik het op de pagina 
en ga er weer met de Tim Holtz Distress - collage brush en gel medium extra overheen.
Ik seel het zeg maar met wat gel medium op deze manier.

Daarna met een sponsje vier kleuren Cacedence Hybride verf
al deppend aangebracht.
Ik gebruik één sponsje voor al die vier kleuren.

Een takje gestanst, deze is van oudere JMA collectie.
Hier en daar een beetje verf erop.

Ik vond het nog niet geheel af daarom nog wat structuur pasta met
een steentjes mask stencil aangebracht.
Hierop een beetje groene verf zodat het een beetje mosachtig uit ziet.
Nog wat gestempeld en de tekst Gold Autumn vind je onderaan de design papier vellen.
Deze bewerkt met de Distresser en Distress inkt kleur Vinatge Photo.

De randen van de pagina bewerkt met Cadence Distress - paste.

Dat was het wel weer voor deze keer.

Dankjewel voor het langs komen.

3 opmerkingen: