zaterdag 2 september 2023

Album - Breeze of Dreams

Hallo Allemaal

Graag laat ik je dit Album zien van het merk Graphic 45.
Dit is een kant en klaar album van craft.
Je hoeft het alleen nog aan te kleden met Design papier
en andere leuke spulletjes.
Hiervoor heb ik het Design papier genomen van 
Margaret Mycraftime - Breeze of Dreams
 Er komen nog foto's in maar dat hou ik voor mijzelf.
De rand wil ik nog versieren. 
Maar dit is het geworden.
Dit is de voorkant die wel geheel af is.

Ik heb er ook een video film  van gemaakt.
Daar laat ik het helemaal zien met de producten erbij.

Nog wat impressie foto's.






Dat was het weer voor deze keer.
Dankjewel voor het langs komen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een kunstwerk weer!! En een echte Anita met die klokjes. Ook prachtig dat zachtroze bij dat grijze.
    Fijn weekend verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! wat een mooi album heb je met dit designpapier gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen