vrijdag 30 juni 2023

Slimline kaart met JMA - Romantic Moments

   Hallo allemaal,

Deze Slimline kaart gemaakt 
met de producten uit de Jenine's Mindful Art collection  
uit de nieuwe serie "Romantic Moments" en uit een oudere serie.


Als basis heb ik de Florence Texture cardstock paper kleur Air 43 genomen.
Daarna een vel uit de JMA Unicolor  paperpad genomen
 en daar met Border stans JMA-IP-CD410 de rand gestanst 
op de goede en "niet" goede manier. Zo ziet het er net anders uit.
Deze rand is hetzelfde als de nieuwe ATC stans mal uit de serie JMA-RM-CD573.
Wel heel leuk om dit samen te combineren toch?
Het design papier heb ik gestanst met de Slimline border stans JMA-FOF-CD514.

De ATC stans heb ik dan ook op de kaart verwerkt. 
Met de leuke nieuwe ticket stansen met de daarbij passende stempels.
Ik heb trouwens alles beïnkt met mijn favoriete Distress inkt kleur Vintage Photo. 

Nog een leuke tekst erbij op.

Op de hoeken stukjes foto rol frames er achter geplakt.


Dankjewel voor het langs komen.

4 opmerkingen:

  1. Deze kaart heb je heel mooi gemaakt en leuk met de tickets erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart met al deze leuke stansen. Het papier is prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen