donderdag 8 juni 2023

Art journal pagina - DREAM

  Hallo allemaal,

Deze art journal pagina gemaakt met producten 
van Jenine's Mindful Art van StudioLight.


Ik had nog wat achtergrondjes liggen die ik ooit met Distress inkt gedaan had.
Zo zie je maar, komt ooit toch van pas.
Ik had er een briefje opgeplakt met de Distress inkt kleuren,
die ik hierop gebruikt heb.
Dit zijn de kleuren;
-Ages Mahogany.
- Victorian velvet
_ Evergreen bough
- Iced spruce
 - Milled lavender (dit heb ik rechtstreeks op gebracht, dus
stempelkussen , hop op je pagina)
- als laatste Seedles Preserves aangebracht.
Ik heb eerst op een craftsheet wat inkt gedaan wat water erop.
Hierin je werk /pagina in gedept.

Daarna ben ik structuur pasta van StudioLight aan gaan brengen
met de JMA-WAC-MASK58 mask stencil.
Daarna gestempeld met Distress inkt Seedles Preserves
 (oeps, wilde eigenlijk met oxide inkt stempelen, maar pakte goed uit)
Ooknog gestempeld met VersaFine Clair Morning Mist.
Dit alles met de stempels JMA-FOF-STAMP422 en JMA-FOF-STAMP423.

De Tekst DREAM uit de stans set JMA-FOF-CD516 
maakt het wel super gaaf toch?
Nog wat teksten erop. 

Alle JMA producten nog eens op een rijtje;
Freedom background JMA-FOF-STAMP422
Enhancement set JMA-FOF-STAMP423
Mask stencil JMA-WAC-MASK58
Stans set Spread your Wings JMA-FOF-CD516

Dat was het weer voor deze keer.
Dankjewel voor het langs komen.

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige pagina laat je ons weer zien met mooie kleuren en die grote Dream vind ik ook erg leuk hierbij.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die weer super geworden!! Vind het achtergrond stencil ook heel erg gaaf.
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen