donderdag 22 september 2022

Slimline mixed Media kaart "Inner Peace"

  Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Mixed Media Slimline kaart.
Deze heb ik gemaakt met de producten uit de nieuwe lijn 
"Inner Peace" van Jenine's Mindful Art collection.  





Ik heb watercolor papier van 300 gram genomen.
Hierop Distress ink geblend met de kleuren
Seedless Preserves - Cracked Pistachio en Vintage Photo.
Hiervoor de Studiolight Ink blending Brushes gebruikt.
De kleuren laat ik wat in elkaar overlopen.
Doordat het nog wat nat is krijg je een kleur menging, zo leuk effect.
De ticket met de groene kleur gedaan en een beetje paars in gedept.
Op de gehele kaart ook hier en daar gedept met de Vintage photo kleur.
De randen met de paarse kleur,
Daarna de washi tape erop geplakt.
Ik doe de randen hiervan afscheuren op een plakband houder.

Rub-on stickers hier en daar wat erop gewreven.
Wat gestempeld (de streepjes) met grijze kleur Versafine inkt.
Ticket tekst gestempeld in de ticket.
De plaatsjes geknipt uit de 30,5x30,5cm knipvel.
 en verhoogd opgeplakt.
Gemat op Cardstock Texture karton kleur Graphite 053.

Alle Jenine's Mindful Art Producten op een rijtje;
Scrap set JMA-IP-PS13
Mask stencil JMA-IP-MASK130
Rub On JMA-IP-RUB03
Washi Tape JMA-IP-WASH05 
Stempel set JMA-IP-STAMP277

Dat was het weer.
Dankjewel voor het langs komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten