donderdag 1 september 2022

Facebook Live - Slimline kaart

 Hallo Allemaal

Op 26 augustus heb ik een live uitzending mogen geven
in de FaceBook groep - Create it with HobbyVision.
Dit keer had ik een Slimline kaart gemaakt met het mooie Design papier van
 ScrapBoys -  House of Science.

Dit is het eindresultaat geworden. 

Als eerste heb ik de achtergrond gestempeld
 met stempels uit de Grunge serie van StudioLight,
zoals ik hieronder laat zien.
(Ik heb de foto's in de avond gemaakt tijdens het creëren.)


Daarna kan de opbouw beginnen.
Als eerste heb ik kaasdoek op kleur gebracht met distress inkt en water.
De kleur Vintage photo heb ik hiervoor genomen.

De plaatjes heb ik steeds wat verhoogd aangebracht, 
dit kan met bijvoorbeeld 3D foam tape of met stukjes grijs chipboard.

Als laatste de tekst aangebracht.
Deze teksten kan je vinden onderaan de randen van het design papier 30,5x30,5 cm.


Wil je de live uitzending nog eens bekijken of heb je hem gemist,
dan kan je op onderstaande link klikken om er te komen.



Alle gebruikte materialen kan je via deze linken terug lezen;


Dankjewel voor het langs komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten