zaterdag 28 mei 2022

Vintage Slimline

  Hallo allemaal,

Deze Slimline pagina had ik een tijdje terug al gemaakt.
maar ook deze had ik nog niet laten zien,
alleen tijdens de facebook live uitzending
die ik gaf in de JMA groep op 28 april.
Deze had ik ook ter voorbereiding gemaakt voor deze live uitzending,
net als de blogpost van 16 mei.
Alleen deze is meer een vintage doordat ik meer 
Distress inkt Walnut stain heb gebruikt en vintage plaatjes.




De live uitzending is via deze link terug te zien;

Hier kan je de techniek zien die ik hier ook weer toegepast heb.


Gebruikte Jenine's Mindful Art producten;
Slimline art journal JMA-ES-JOUR03
Stansmal JMA-WYS-CD200
Stansmal JMA-WYS-CD201
Stansmal JMA-WYS-CD203
Stempel set JMA-WYS-STAMP210
Rub-on JMA-WYS-RUB02 ("Love" op papier dat uit de typmachine komt)
Die Cut blok JMA-WYS-DCB24

Overige producten;
Gestempeld met Archival ink kleur Plum
Ranger Distress micro glaze.
Distress ink Walnut Stain
Versafine clair Nocturne
Blending tool
Lindys Staruburst sprays;
*Cape Cod Coral
* Blushing Polar Bear
Tekst van het merk 13@rts sticker collection (deze zijn doorzichtig)


Hier kan je de producten lijst ook nog eens vinden;

Dankjewel voor het langs komen.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi weer Anita! En en fijne dag morgen. Had ik toch in mijn hoofd dat het mandag de 29e was....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, hihi, daar heb ik ook weleens last van hoor.
      Gr Anita

      Verwijderen