maandag 16 mei 2022

Slimline pagina

  Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze Mixed Media Slimline pagina zien.
Deze heb ik gemaakt met de producten uit de Write Your Story lijn 
van Jenine's Mindful Art collection,
 ter voorbereiding van mijn Facebook Live uitzending in de Jenine's Mindful Art - Inspiration Group afgelopen 28 April.












De linker kaart heb ik tijdens de live uitzending gemaakt 
en de rechter pagina ter voorbereiding van de live.
Deze vind ik persoonlijk wel wat mooier.
De tekst is hiervan de Rub-on van JMA; JMA-WYS-RUB02.

De live uitzending kan je hier terug vinden;

De producten lijst kan je hier vinden;


Dankjewel voor je bezoekje.

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn je pagina's mooi geworden.
    Vooral je voorbereidingskaart vind ik super van kleur
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen