donderdag 13 januari 2022

Slimline pagina - Enjoy

     Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze Slimline pagina zien.
De basis heb ik gemaakt met de stansmal van Studiolight
SL-ES-CD81.
Deze is echt geweldig om mee te werken vind ik
 en dan in combinatie met de Jenine's Mindful Art producten
is echt een feestje om te maken,
althans vind ik. 


Zie hieronder het leuke "venster" wat half open kan als een raam/deur.

Voor de opening heb ik stansmal JMA-ES-CD97 genomen.
Ik heb het ongeveer uitgemeten zodat het recht kwam te liggen,
vast geplakt met craft tape en door de stansmachine gehaald.


Zo kan je er labels in stoppen.
De kleine labels met gaatjes erin heb ik hiervoor gebruikt
(die bij de Basis stans set zitten)
De extra gaatjes ook uit gestanst en opgeplakt.
Maar niet geheel vast, dus niet geheel plat geplakt 
maar zo geplakt dat je er een cocktailprikkertje door kan doen.
Op de foto's hierboven kan je de prikkertjes er los bij zien liggen.;)

De plaatjes van deze kleine labels en achter het venster 
komen van scrapvel JMA-WAC-SCRAP77.
Voor de pagina zelf heb ik design papier genomen uit JMA-WAC-PP17
Dit gemat op papier uit paperpad Brights SL-ES-PP04
en weer gemat op craft papier.
Het thee tafereeltje uit het DieCut blok JMA-WAC-DCB15.
Dit verhoogd met 3D foam tape.
De label en het woord Enjoy allemaal uit de basis stansset.
Maar de andere stans sets onder de labels en theetafereeltje
zijn de stans mallen sets JMA-WAC-CD91 en JMA-ES-CD95.
Deze laatste heb gestanst met EasyConnect tape van CraftEmotions
zodat deze gelijk plakt. Je maak als het ware een sticker.
Hier en daar gestempeld met stempels uit de set JMA-ES-STAMP111.
De tekst "Find beauty in the little things" komt uit de set JMA-ES-STAMP67.
De kleuren zwart en peat moss (archival inkt) genomen om te stempelen.
Alle randen heb ik beïnkt met Vintage photo distress ink.

Nog wat overzicht foto's van bijna alle gebruikte producten.


Dat was het wel voor vandaag.
Dankjewel voor het langs komen.

3 opmerkingen:

  1. Super! Wat een mooie vintage uitwerking.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een beauty, heb er gelijk ook zin in om een art journal pagina te maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie pagina! Super veel om te bekijken... Als ik niet zoveel van Marianne Design had, zou ik ook voor deze lijn kiezen...

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen