woensdag 12 januari 2022

Drieluik kaart

     Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze Drieluik kaart zien.
Het Design papier wat ik hiervoor genomen heb,
is van ScrapBoys uit de lijn Japans Beauty (Jabe08)

De plaatjes zitten als knipvel bij het 30,5x30,5cm scrap papier pakket.
Deze heb ik met 3D foam verhoogd en in laagjes opgeplakt.
Het vierkantje links wat je ziet is de stans mal van 
Jenine's Mindful Art JMA-ES-CD96.


Bovenstaande foto's is de binnenkant.

Een korte werkwijze:
Ik heb twee dubbele kaarten gesneden van 15x15 cm.
Deze leg je naast of onder elkaar elkaar 
en vervolgens leg je de rechter kaart op de binnenkant van de linker kaart.
Dat is het midden gedeelte.
Zie de foto hieronder.

Je kan hem ook maken als onderstaande foto als zigzag model.

Al het papier komt uit dezelfde ScrapBoys paperpad Jabe08 30,5x30,5cm.
Op het witte cardstock papier heb ik eerst design papier, 
dan weer cardstock en weer design papier gedaan 
en ja het is best dik geworden hierdoor.
De randen bewerk ik met de distresser en distress inkt kleur
vintage photo.

Links heb ik gestempeld met stempel set JMA-ES-STAMP110 en STAMP111 (tekst).

Op de rechter kaart/kant heb ik een insteek gemaakt met
Crealies stans On the edge; CLOTE50.
Daarin steek ik twee labels die ook bij hetzelfde paperpad zitten.
Hierin een gaatje gemaakt en een organza lintje door gedaan.
Op de achterkant van de labels nog wat leuke teksten gestempeld.


Zoals je op de foto kan zien heb ik aan de rechter kant nog rechts gerild op 12 cm 
zodat je een strook heb van 3 cm.
Vond ik wel speels staan, zeker ook met de teksten "Happy"en "Believe".

Op onderstaande foto is de rechterzijde naar binnen geklapt.
En als je links naar binnen klap heb je de voorkant.

Rechterzijde naar binnen geklapt.


Nog wat foto's van de voorkant... 
kon niet goed welke de beste was qua foto, dan maar beiden hihi.



Ik hoop dat jullie wat aan mij uitleg hebben.
Dankjewel voor het langs komen.

Via onderstaande link kan je alle gebruikte producten vinden;
Ik zag alleen dat ik stansmal van JMA-ES-CD96 vergeten was te linken,
dus bij deze nog even extra genoemd ;)



4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooie kaart.
    Het is een erg leuk model en het papier dat je hebt gebruikt is schitterend !!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt met prachtig dessinpapier en een leuk kaartmodelletje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat is die mooi weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw Anita, dat is weer een heel mooi project zeg! Model en papier, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen