zaterdag 13 maart 2021

Mixed Media Canvas with Rice Paper

     Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze Mixed Media Canvas zien die ik gemaakt heb met 
de mooie producten van Jenine's Mindful Art Collection.
Ik heb een soort van bloemenhoed gemaakt.
De rand heb ik gedaan met de Stansmal STENCILJMA12.




Wil je graag weten hoe dit Canvas verder is gemaakt?
Klik dan op onderstaand YouTube filmpje
met daarin alle gebruikte materialen, de werkwijze en nog meerdere foto's.
Ik hoop dat jullie er iets van opsteken en/of hieruit inspiratie kunnen halen.



 Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita van Merode


5 opmerkingen:

  1. Wauw !!!
    Ik kwam hem al tegen op Facebook en vind het zo ontzettend mooi !!!
    Hier zitten vast heel wat creatieve uurtjes in.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anita , wat heb je nu voor moois gemaakt tjee wat een werk
    Schitterend gedaan hoor zo leuk al die bloemetjes , wat gaaf
    Fijn weekend groeten v Epie en Birdie xX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhh wat is hij geweldig mooi zeg!!!!
    Die wil je wel in je huis hebben hangen, prachtig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Anita. Echt een kunstwerk om naar te kijken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super gaaf Anita!! Heel mooi gedaan.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen