zaterdag 1 september 2018

Nieuwe challenges bij Cheerful Sketches blog

Hallo Allemaal

Vandaag is het weer een nieuwe maand
en tijd voor een nieuwe challenge bij  Cheerful Sketches blog 
Dit is hiervoor mijn uitwerking geworden.

 
De digi is afkomstig van Beccysplace
 
Op de sneeuwpoppen en ondergrond heb ik glitters gebruikt.
 
De sketch voor deze maand.
 
Doen jullie gezellig mee?
 
Graag doe ik met deze kaart mee bij:
- SSS #148 ANG option monochrome
 
Dankjewel voor het langs komen en de altijd lieve berichten.
 
 

9 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Anita
    Gr Karin


    Bedankt voor het meedoen bij
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Succes en hopelijk tot de volgende keer..

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Ik hoor de sneeuwpoppen al bijna echt zingen ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    wat een leuke kaart heb je met de sketch va Cheerful gemaakt. Supervoorbeeld! Ik heb hem alweer opgeschreven. Leuke sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk kaartje Anita!
    Het was leuk je te zien op de beurs!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk deze kaart Anita. Het is een erg mooie schets... ik ga vast meedoen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig kaartje Anita,leuk dat je meedoet aan de challenge van Scrapbook Stamp Society enveel geluk hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. great Christmas card. thanks for joining us at SSS Challenge.

    Linda DT SSS

    BeantwoordenVerwijderen