donderdag 4 juli 2024

Slimline mixed media pagina - Vlinders

     Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze pagina zien.
Deze heb ik gemaakt voor de lopende challenge #143 bij HobbyVision.
Dit keer vragen we een creatie met vlinders erop.
Dit is mijn inspiratie voorbeeld geworden.


De achtergrond heb ik gedaan met Cadence Hybride acryl verf.
Ik heb steeds een grote druppel verf op mijn gelli plate uitgerold 
zodat er nog maar weinig verf aan de brayer zit en dit hier en daar op mijn pagina gerold.
Dit steeds met verschillende kleurtjes.
Zie mijn YouTube video, daar laat ik alle producten in zien.
Hiervan de link;



 Nadat ik tevreden was de kleuren op gelli plate nog wat aangevuld,
wat laten drogen en hierover witte verf zodat je het van de gelliplate af kan nemen op 
bijvoorbeeld 200 of 300 grams watercolor papier.
Zo heb je een extra achtergrond wat je later nog kan gebruiken.

De kleuren vond ik toch nog wat te hard overkomen 
omdat ik met Rub-ons wil gaan werken.
Daarom nog een heel dun laagje witte verf uitgerold met de brayer.

Ik heb toen Rub-ons en Washi tape op mijn achtergrond verwerkt,
uit de serie Kaleidoscope van het merk 49and Market.
Zo leuk om te doen.
De randen nog gedaan met Izink Diamond glitter paint Bleu Azure.



Dankjewel voor je bezoekje.

1 opmerking: