zondag 7 juli 2024

Pagina met vellum bloemen

 Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze pagina.
Gemaakt met de nieuwe lijn van Jenine's Mindful Art collectie,
uit de serie Wild & Free.


De achtergrond heb ik gedaan met Distress inkt.
Wat natte druppels erop gesprayd en deze heel even laten intrekken.
Vervolgens opnemen met keuken papier.
Gedroogd en hierna op gestempeld.
Daarna Distress inkt met de mask stencil JMA-WAF-MASK283 
aangebracht aan de randen.
Zie hier onder.

De bloemen zijn van vellum.
Deze heb ik uit de JMA Mixed paperpad geknipt. (JMA-WAF-MPP184).



Deze pagina heb ik al filmend gemaakt.
Deze kan je via deze link vinden;

Alle gebruikte producten laat ik in de Tutorial video zien.

Dat was het voor deze keer.
Dankjewel voor je bezoekje.

1 opmerking:

  1. Een mooie pagina Anita,,ik heb mijn inktjes ook weer gevonden en het is zo ontspannend om te doen. Mooie kleuren heb je gecombineerd en bloemen vind ik altijd leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen