vrijdag 1 december 2023

ATC kaartjes met JMA

Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze ATC kaartjes.
Gemaakt met de producten van Jenine's Mindful Art. 
Deze ATC kaartjes gemaakt met het Paper pad en Die cut block in één.
Dit is The Best of van JMA deel 2, die ik hierbij gebruikt heb.
 Deze bevatten Design papier en plaatjes uit verschillende series,
 bij elkaar in een blok, maar liefst 70 vel. (formaat 20.3x20.3cm)
Ook is er een Deel 1 .
Ik heb dan ook de plaatjes lekker gemixt.

De plaatjes heb ik direct en verhoogd opgeplakt.
De randen heb ik eerst beïnkt met Distress inkt Vintage Photo.
Nog gespetterd met de Posca marker.
Een touwtje erop is ook gaaf.
Hierop ook een strikje geplakt.
De tekst is uit een oud stickerboekje. STICKERJMA01.



Gebruikte JMA producten;
* JMA-VC-RIB04
* JMA-RM-CD573
* JMA-ES-DCB70
* STICKERJMA01

Dankjewel voor je bezoekje.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ATC kaartjes heb je met deze paper pad gemaakt.
    de mal vind ik ook erg leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooie ATC's!! Heel gaaf geworden.
    En paperpads met 70 bladen.. knap dat je dan nog kiezen kunt.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen