donderdag 30 juni 2022

Slimline art journal pagina

  Hallo allemaal,

Deze Slimline art journal pagina gemaakt 
met een achtergrond die ik nog had liggen.
Ik had eerst uit watercolor paper 
een Slimline uit gestanst met de stans JMA-WYS-CD200.
Ik had een tijdje terug deze verschillende achtergronden gemaakt
met de Lindy's Starburst spray;
Blushing Polar Bear en Cape Cod Coral.
Hierop gestempeld met JMA-WYS-STAMP210.
Deze lag nog te wachten, veel te mooi om niet te gebruikten toch?



De bovenste bloem van stempel JMA-WYS-STAMP209
drie keer afgedrukt op 200 grams watercolor paper.
Deze bloemen ingekleurd met de watercolor set WCJMA01.
Daarna heb ik ze uitgeknipt en op mijn achtergrond geplakt.
Nog leuke teksten erop uit sticker boekje JMA-ES-STIC05.
De randen bewerkt met Distress inkt kleur Walnut Stain.
Deze Slimline kaart gemat op het zwarte karton 
wat in de Slimline art journal JMA-ES-JOUR03 zit.

Dit was het weer voor deze keer.
Dankjewel voor het langs komen.


4 opmerkingen: