donderdag 7 oktober 2021

Herfst Bingo bij HobbyVision

    Hallo Allemaal

Gisteren is in de Facebook groep Create it with HobbyVision
een Bingo challenge begonnen.
Deze duurt ruim een hele maand en bestaat uit vijf bingo kaarten.
Iedere week krijg je een nieuwe bingo kaart 
waar je een aan één gesloten rij van gebruik.
Hoe dit alles precies werkt kan je lezen in deze FB groep.


Dit is mijn uitwerking van de eerste bingo kaart.
Ik heb het rijtje Paddestoelen - paraplu (=de bloem) - egels
genomen.


Ik heb de achtergrond gedaan met de gelliplate en 
Cadence Hybride acryl verf.
Daarna Distress inkt ; vintage photo
aangebracht met de blaadjes Mask stencil van StudioLight.
Ik heb deze ook een beetje gemarkeerd met een zwarte fineliner.

Ook nog blaadjes gestempeld en crackle effect gestempeld.
Het leuke egeltje is van CraftEmotions.
Ik vind hem zo schattig.
 Zie hem onder de paraplu van een bloem en 
ook die leuke regen druppels die er los bij zitten.

De kist met bladeren komt uit een DieCut blokje van vorig jaar van SL.
De tekst vind ik zo toepasselijk voor de pagina maar ook op mij.

Alle gebruikte producten;
* gelliplate
* Cadence Hybride acryl verf nr 8,11, 3
* Cadence premium verf nr. 0001 en 1788
* Egel plaatje uit paperpad van CraftEmotions - Carla Creaties - Hedgy Autumn A5
* Mask stencil MASKMM18 van StudioLight
* Distress ink  kleur Vintage Photo
* Stempel STAMPWA483 van SL met Archival ink kleur Coffee
* Stempel JMA-ES-STAMP68 met archival ink kleur jet black
* Plaatjes uit die cut boek van SL EASYWA664
* Tekst uit stickerboekje JMA-NA-STIC01
* 3Dfoam 
*zwarte finliner uni-ball.

Dankjewel voor het langs komen

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi herfsttafereeltje heb je zo gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet toch eens vaker op FB kijken. Ik ben gek op bingo, dus dat zou dan mooi uitkomen om me te doen. Jouw voorbeeld is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je bingo kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen