donderdag 21 oktober 2021

Dubbele art journal pagina

   Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Mixed Media Art Journal pagina's.
Deze heb ik gemaakt met de producten uit de lijn 
"New Awakening" van Jenine's Mindful Art collection.  


Rond 5 november komt er weer een nieuwe lijn uit.
Zo mooi weer!
Maar eerst nog heerlijk aan het werk met deze mooie lijn..

Ik heb gewerkt in de kleine Art journal JMA-NA-JOUR01.
Ik scheur de rozen uit het rice papier nadat ik deze nat gemaakt heb met een kwastje.
Deze plak ik op met gelmedium.
Met een tamponeer kwast breng ik kleuren Cadence Hybride aan.
Kleuren; 007 Light Yellow (het meeste)
098 River blue en 008 Lemon Yellow ik met het ook met wat 
white 0001 van Premium.

Daarna met de spatel Cadence Texture reliëf  paste van Cadence
met de Mask stencil JMA-NA-MASK05.
Ook nog wat takjes gestempeld van de stempel  set JMA-NA-STAMP21.
Met de archival inkt Leaf Green en Forget-me-not.
Ook nog met de spatel heel lichtjes en weinig 
Cadence Dora Perla Reliëf  paste 06 kleur Malachiet groen.
De randen nog bewerkt met de Archival inkt coffee.


Dit was het weer voor vandaag.
Dankjewel voor het langs komen.


3 opmerkingen: