zaterdag 28 november 2020

Pop-Up Bal


Hallo Allemaal

Laatst gaf  Janet  één van mijn team maatjes van HobbyVision,
een leuke online workshop om een Pop-Up Bal in doosje te maken.
Ik ben daarvoor flink uit mijn comfortzone gegaan
maar het is gelukt om deze ook te maken,
en sterker nog... dit smaakt naar meer.
Zie deze LINK hoe de Pop-up bal werkt.




Het Design papier wat ik gebruikt heb is uit de 
Jenine's Mindful Art Collectie PPJMA 03.
De tekst stempel is van Marianne Design PL1524
Deze op de Tekst Signs van Craftemotions (115633/0266) gestempeld.
De bloem is de Chrysant van Noor! Design 6002/0972.
De randen bewerkt met de distresser en distress inkt Vintage Photo.
Op het doosje heb ik de tekst "Hartelijk Gefeliciteerd"
 dit is de Wordzz with shadow stans 01 (in dit geval alleen de shadow gebruikt)
 en Wordzz Stempel 01, beide van Crealies verwerkt.

Dit was het weer voor deze keer.
Dankjewel voor je bezoekje.

5 opmerkingen:

  1. Wauw....pracht van een creatie, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en mooi! En zo verrassend als je een platte kaart krijgt en dat dit er dan uit floept!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi geworden in deze vintage uitvoering.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je creatie is heel mooi!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen