donderdag 19 november 2020

Inspiratie Estafette nieuwe Crealies producten

  Hallo Allemaal

Vandaag mag ik je inspireren met de nieuwe producten van Crealies.
Hiervoor heb ik deze Van Harte Beterschap kaart en Tag gemaakt.



 

De achtergrond heb ik op kleur gebracht met de Pigment Colorzz op watercolor papier.
Met de Tim Holtz air blower heb ik de blaastechniek toegebracht.
Dit laat ik in mijn filmpje zien hoe dit tot stand is gekomen.

Wil je graag weten hoe deze kaart en Tag gemaakt zijn?
Klik dan op onderstaand YouTube filmpje
met daarin de gebruikte materialen, de werkwijze en nog meerdere foto's.
 Ik hoop dat jullie er iets van opsteken en/of inspiratie hieruit kunnen halen.



Dankjewel voor het langs komen.


4 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze ontzettend mooi geworden.
    Zo gaaf van kleur en de techniek die je hebt gebruikt geeft zo'n mooi effect.
    Ik ga snel het filmpje eens bekijken.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je het weer prachtig gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creaties. Mooie kleuren . Leuk gewerkt de mallen. Groeten Trijntje . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen