woensdag 21 oktober 2020

Enjoy this moment

Hallo Allemaal

Vandaag laat ik jullie deze Herfst Art Journal pagina zien.

 De achtergrond is gedaan met vier kleuren Cadence verf op een Gelli plate.
De kleuren verf zijn; Licht bruin/cappuccino, donker bruin, oranje en geel. 
Vervolgens Nuvo Expanding mousse Bramley Apple aangebracht met de Mask stencil SL27
uit de serie Grunge.
Dit verhit je daarna, zo leuk spul.
De kleine stempel rondjes zijn van de StampMB13 gedaan. met archival Jet Black.
Nog gespetterd met de Molotow One4All verf zwart.
Daarna heb ik een beetje dakpansgewijs/rangschikkend plaatjes
 gaan plakken met hele dunne 3d foam eronder.
Deze plaatjes komen uit de stansblok EASYWA664 Wonderful Autumn lijn.
Nog her en der licht en donker moss van Cadence aangebracht.
Op de bladeren gouden accenten met de Crealies glitter paste aangebracht.
De randen met Archival  Jet Black.

Nog wat close up foto's ...




Oja de restjes verf op de Gelli Plate heb ik gebruikt in mijn kleine Art Journal pagina
die ik al eerder heb laten zien. 
Klik HIER om naar dat blogbericht te gaan.
Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creatie weer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt en zulke mooie kleuren ,echt herfst.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige herfstpagina, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je je weer lekker uit kunnen leven op deze mooie pagina in je Art journaal book Anita... zo mooi opgebouwd met die leuke cadence materiaaltjes in van die warme herfstkleurtjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita wat een supergave kaart. Echt schitterend
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen