dinsdag 22 september 2020

Autumn is here

Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je een pagina uit mijn kleinste Art Journal zien (15x15 cm) zien.
Deze heb ik gemaakt ter inspiratie voor de Herfst challenge 
die aan de gang is in de FaceBook groep van HobbyVision 
Deze challenge loopt van 21 september tot en met 18 oktober.
De bedoeling is dat er 4 creaties gemaakt worden, 
elke maandag wordt er een nieuwe challenge bekend gemaakt
rondom het Herfst thema/challenge.
Dus 4 weken lang wordt op maandag een nieuw thema aangekondigd
zodat je uiteindelijk 4 creaties hebt.
Week 1: we willen graag Paddenstoelen + Mos zien op je creatie.

Dit is mijn inspiratie voorbeeld geworden.


De achtergrond heb ik gemaakt met de gelliplate.
Dit was eigenlijk het overschot wat er nog op de gelliplate zat 
nadat je de eerste laag al afgedrukt hebt.
Te sonde om zomaar af te poetsen zie je wel.
De kleuren Cadence Hybride verf die ik gebruikt heb op de gelliplate zijn;
licht bruin, donkerbruin, oranje en geel.
Ik heb eerst wel een laagje gel medium aangebracht op de gelliplate,
deze vervolgens laten drogen en dan pas de verf aanbrengen.
Doe je dit niet dan krijg je geen egaal geheel maar allemaal
een soort van kringen.

Ik heb op de achtergrond gestempeld met de Studio Light bladeren stempel,
uit de serie Wonderful Autumn stampWA483 
met archival inkt; sepia, coffee en plum uit de kit #2


De randen heb ik ruim bewerkt met Distress inkt
kleur Vintage photo.
Met de One4All Molotow verf zwarte spetters gecreĆ«erd 
met een waaierpenseel.

Het mos onderaan heb ik gedaan met de Cadence moss,
Light en Dark green. Zo gaaf spul!
De paddenstoelen is een oudere stempel set van Studio Light StampMB13.
Deze heb ik ingekleurd met de WCJMA01 van Studio Light.
Deze paddenstoelen opgeplakt en een zwarte lijn omheen getrokken.
De randen heb ik nog gedoodled.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren
en wat heb aan mij uitleg, vragen stellen mag altijd.
Ik probeer zo snel mogelijk antwoord te geven.

Mocht je Facebook hebben, doe je dan gezellig mee met de Herfst challenge?

Dankjewel voor het langs komen.

5 opmerkingen: