zaterdag 19 september 2020

Goede dingen hebben tijd nodig


Hallo Allemaal

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij HobbyVision 
Dit is mijn inspiratievoorbeeld voor jullie.


Ik heb hiervoor het rijtje Roze - Ribbelkarton - Parels genomen
van de bingo kaart. De uitleg van de bingokaart kan je vinden op het 


Nog wat details foto's...




Korte beschrijving hoe ik te werk ben gegaan;
* De Big Labelzz & Tag stans no.16 van Crealies heb ik overgetrokken
op karton van een brievenbus doosje en uitgeknipt.
* Met een embossingtool wat karton weggehaald  zodat de ribbels zichtbaar worden.
(hoek links boven en rechts onder)
* Daarna een laagje witte gesso aanbrengen.
* In de de andere hoeken rice paper van Jenini's Mindful Art no. 21
vastgelijmd met gel medium.
* Op kleur gebracht met de Cadence Hybrid acryl verf kleuren;
Cactus Flower, Light Sage en Linden Green.
Ik heb links in het midden geen kleur aangebracht maar wit gelaten.
Daarover wel crackle paste van nuvo met de mask stencil aangebracht.
* Nuvo Crackle Mousse kleur Pink Gin aangebracht met de MASKJMA 06.
* Daarna gestempeld met Archival ink Light House de STAMPJMA 01.
* Peat Moss en STAMPJMA 09
* Met paletmes een beetje smerend Cadence Relief Paste kleur Diamond her en der aangebracht.
Dit geeft een mooie glinstering aan je werk.
*  Ik hou van spetters dus nog witte spetters aangebracht met de Molotow marker.
* De tekststickers komen uit het mapje STICKERJMA 02.
* Witte strepen hierbij gedaan met de Uni-ball signo white.
* De vlindertjes komen uit  STANSBLOKJMA 03.
* Nog plakparels erop. Deze heb ik extra vastgelijmd.
* De randen bewerkt met de Cadence Premium Acrylverf kleur Magenta Fuchia.
* Gemat op zwart Cardstock 
( door de grootste maat Tag van Crealies over te trekken) 
 
Ik hoop dat je wat aan de uitleg heb. 
Bij vragen stel ze gerust, ik probeer zo snel mogelijk antwoord te geven.

Dankjewel voor het langskomen.
Groetjes Anita
 

5 opmerkingen:

  1. Weer een zeer mooie creatie Anita.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige labelkaart heb je gemaakt Anita . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig label geworden Anita en de uitleg is voor mij duidelijk. Dank je wel, hierdoor zie je de details nog beter.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen