zaterdag 17 november 2018

Reminder CraftAddiction #11 volgens moodboard

Hallo Allemaal
 
 Vandaag mag ik jullie mijn reminder laten zien voor onze lopende challenge
groep op Facebook.

Hiervoor heb ik deze Kerstkaart gemaakt op karton.
Gewoon weg op karton van een doos bedoel ik dan.
 
 
Moodboard
 
Ik heb mij laten inspireren door de kleuren van de plaatjes;
 tweede van links boven en daar weer onder,
ook heb ik een deur op mijn kaart verwerkt.
Ik wil wat magisch vanuit de moodboard terug laten komen op mijn werk.
Daarom heb ik gewerkt met glimmer paste van nuvo
en gespetterd met witte gesso.
 
Dit keer weer een filmpje gemaakt waarin de opbouw te zien is.
Ik hoop dat jullie mijn Tutorial filmpje gaan bekijken,
en er iets van opsteken en /of inspiratie hieruit kunnen halen.
De challenge duurt nog dertien dagen, doen jullie gezellig mee?
 
 
Hebben jullie nog vragen na het bekijken van het filmpje?
Stel ze gerust, ik beantwoord ze graag.
Dankjewel voor het langs komen.
 
  

5 opmerkingen:

  1. Wauw...dat ziet er weer super gaaf uit, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Anita en leuk dat je het filmpje voor ons gemaakt hebt! Altijd handig te weten hoe het werkt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie reminder, je hebt dat moodboard prachtig "gevangen"!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf en bedankt voor het filmpje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is weer prachtig Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen