woensdag 21 november 2018

Kerstgroet

Hallo Allemaal
 
Vandaag wil ik jullie graag twee kerstkaarten laten zien.
 
 
Voor de eerste heb ik een embossing folder genomen van de winkel met de A.
Deze heb ik op kleur gebracht met de coosa craft gilding wax.
Als basis de kleur zilver.
Daarover de kleuren Turkoois, blauw, paars en groen.
Gemat op glanzend papier.
De bloem is mijn lievelings van Marianne design.
Met in het hart een gems van ook weer MD.
De tekststempel is ook van dit merk.
Hiervoor heb ik embossingpoeder van nuvo gebruikt,
de kleur Blue Odyssey.
Dit op een stansmal van Crealies gedaan.
Als laatste nog Crystaldrops van nuvo aangebracht
de Wedgewood Blue als kleur.
 
En nog een kaart...
 
Omdat de kaart uit DEZE  post zoveel leuke reacties op geleverd heeft.
Heb ik hem nog eens gemaakt.
Maar dan toch wel anders.
 Kijk maar.....
  
Dank jullie wel voor het langs komen.
 


8 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig Anita. Leuk dat je nog zo'n kaart hebt gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kerstkaartjes Anita.
    Wel totaal verschillend, maar dat geeft niet hé, wat afwisseling kan geen kwaad.
    Kiezen zou moeilijk zijn, allebei hebben ze wel iets speciaal.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn 2 schitterende kaarten! PRachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hard gewerkt Anita! Het zijn beide prachtige kaarten al moet ik zeggen dat de kaart met het hert toch wel stiekem mijn favoriet is!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie kaart en een prachtige kaart Anita.en je ziet het verschil hahahaha


    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooie maar totaal verschillende kaarten! Vind ik ook zo leuk om regelmatig wat te variëren!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaarten naamgenootje en bedankt voor je complimentjes op mijn hobbelkaart.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gave kaarten allebei! Totaal verschillend. Zo leuk. Ik ben vandaag ook bij Acton geweest, wat een leuke dingen toch...

    BeantwoordenVerwijderen