zaterdag 28 juli 2018

Dromen .......

Hallo Allemaal
 
 
Poehee wat was het warm de afgelopen dagen.
Allemaal de hitte een beetje door gekomen?
 
Tijd om weer eens wat te laten zien aan jullie.
 
Deze kaart heb ik gemaakt tijdens onze Team dag van CraftAddiction
Graag wilde wij als team meer weten en leren over de technieken
waar ons DT lid Anja  mee werkt.
Zij maakt geweldige "platte" mixed media kaarten.
 
Dit is mijn resultaat van onze workshop.
Met dus als "juf" onze Anja.
We zijn te werk gegaan vanuit een kaart van haar als voorbeeld.
Ik wil dan ook benadrukken dat ik deze behoorlijk nagemaakt heb,
om zo de technieken goed te leren.
Ik heb wel een paar andere stempels gebruikt en kleuren.
Wil je het originele voorbeeld zien? Klik dan HIER
Kan je zeggen, het was super leerzaam en
ik heb heel wat bij geleerd!
Het was ook super gezellig om iedereen van het team te zien.
De sfeer is echt giga goed, een dag met een goudrandje.
 

 
De vlinders zijn een layered stamp-set van Studio Light.
De achtergrond is gemaakt met drie kleuren distress inkt.
De tekst stempel is een oudje van Marianne design die ik los geknipt heb.,
nadat ik het gestempeld heb uiteraard.
Daar omheen heb ik een lijntje getrokken met een zwarte fineliner.
Uit eigen voorraad heb ik ook nog een maskstencil van DDBD gebruikt.

Dankjewel voor het langs komen .



10 opmerkingen:

  1. Als groot bewonderaarster van Anja's kaarten ben ik zeker ook weg van jouw mooie warme kaart Anita. Leuk dat zij jullie als "juf" bij heeft gestaan en nu zelf aan de slag met de geleerde technieken hè? Succes..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie kaart Anita! Altijd tof om iets nieuws te leren hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo, wat een gave kaart.
    Het was vast een hele leerzame workshop.
    Zo mooi met deze kleuren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wow prachtig Anita! Ik heb het origineel ook even bekeken, ook hele mooi kleuren en het maakt toch niks uit dat je het hebt nagemaakt. Zo leer je dus. Terwijl jij al van die mooie mixed media kaarten maakt! Ik snap wel dat het plat anders is dan wat jij doet. Leuk dat je dit nu ook geleerd hebt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Anita!...mooie kleuren heb je gebruikt.
    Altijd leuk om iets nieuws te leren..fijn dat je een leuke en leerzame dag hebt gehad.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Anita. Leuk dat jullie zo'n leuke dag hadden met het team.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW....schitterend en wat een mooie kleuren combi heb je gebruikt.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!!!! Wat gaaf!!!!
    Ik ben even snel gaan spieken bij het originele idee, maar die van jou doet hier echt niet voor onder hoor.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super kaart!! Geeft niets toch als je de 'juf" hebt nagedaan om de technieken onder de knie te krijgen.
    Leuk om zo'n workshop te volgen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen