dinsdag 3 juli 2018

CraftAddiction #7 volgens Moodboard

Hallo Allemaal
 
 Het is weer de 3e van de maand dus tijd voor een nieuwe Moodboard Challenge
op Facebook.
 
 
 

Hiervoor heb ik deze wekker opgepimpt als inspiratie voorbeeld.
Neem vooral ook een kijkje in onze Facebook groep
om nog meer mooie inspiratie voorbeelden te zien van ons team.
En doe gezellig mee! Wij kijken er naar uit.
Er is tevens ook een mooie prijs te winnen.


 Deze wekker heb ik gemaakt volgens onderstaande moodboard.
Ik heb mij laten inspireren door de kleuren, witte bloemen en de zee van het moodboard.
 
Ik heb er weer een Tutorial filmpje van gemaakt.
Met daarin nog vele foto's.
Mocht je hierna vragen hebben, stel ze gerust.

Maar allereerst wil ik graag nog een korte uitleg geven.
De wekker heb ik op de rommelmarkt gekocht.
Deze open gemaakt en ontkleed.
Deze onderdelen kan ik weer ooit eens op een ander mixed media project gebruiken.
We gooien niets weg ;-)
Bij het versieren heb ik gebruik gemaakt van bloemen,
flesje met glitters erin, schelpen, kralen, zeester charms, visnet en 3D balls.
Dit laatste heb ik weer bewerkt met stickles glitter crystal en de nuvo mousse.

 
 

4 opmerkingen:

  1. hoi Anita heb net lekker onder het genot van een kopje koffie naar jouw filmpje gekeken wat een bezige handjes .en wat is het eind resultaat prachtig.
    Kreeg eigenlijk meteen zin om ook zoiets te maken , heb nog een grote wekker liggen.
    Ik was eigenlijk verbaasd dat jouw werkplek zo mooi schoon blijft dat is bij mijn meestal een rommeltje maar ja iedereen heeft zijn eigen manier om te werken.
    Heb weer genoten van je filmpje , mijn pauze is om ga nog wat oppotten voor het helemaal niet meer te doen is in de kas.
    Hebben al een parasol neergezet scheelt wel een beetje.
    Voor iedereen een fijne dag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen