zondag 20 augustus 2017

Kerst

Hallo Allemaal
 
Dankjewel voor de reacties op mijn vorige kaart.
Ik ben in de weer geweest met het patroon van de FB Be challenged.
Met dit als resultaat.
Ik heb de plaatjes van Studio light hierbij gebruikt.
Ik kan ook nog wat aardig kerst kaarten gebruiken,
want ik moet er nog een hoop!
Dus gelijk een kerst variant van gemaakt.
 
 
 
 
Ik hou mijn berichtje kort dit keer.
Ik heb nogal last van mijn bilspier waardoor het zitten wordt belemmerd.
Lastig!! Maar komt vast goed.
Ik ben onder behandeling van een manueel therapeut.
 
Graag doe ik met deze kaart mee bij:
- 2sisters on the blog #6 Alles mag
- creative sketchy girls #15 lint, touw, kant of parels.
(ik heb gekozen voor parels)
 
Dankjewel voor het langs komen en de altijd de lieve berichtjes.
 
 


18 opmerkingen:

  1. Wauw....super mooie kaart, Anita.
    Fijne zondag en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Anita!
    Bah, vervelend van je bilspier, sterkte ermee.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2 Sistertsontehblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt met het patroon.
    Wat een schitterende plaatjes heb je gebruikt, past erg goed bij het model.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig patroon, ik heb het al vaker voorbij zien komen. Je hebt er een hele mooie uitvoering van gemaakt.
    Groeten, Aartjw

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat heb je de binnenkant mooi gemaakt Anita. Leuk zoals je het model uitgewerkt hebt.
    Beterschap met je zitvlak..;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi kaartje Anita. Net als je pretty in pink kaart. Het is te zien dat je weer tijd hebt om te freubelen. Heerlijk, en dat op je eigen hobbykamer ;-)

    xxx Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh die is prachtig Anita, wat een mooie warme kaart zeg. Mooie andere materialen maken het geheel heel passend en compleet.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een prachtige kaart. Super mooi hoe je binnenkant hebt weten te betrekken bij de buitenkant.
    Heel veel beterschap met je bilspier.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ja zeg, ik las het al op mijn blog, van je bilspier! Wat heb je gedaan? Te hard in de moestuin gewerkt? Natuurlijk gaat het wel over, maar het is wel lastig. Laptop op en statafel dan maar. Hihihi.
    Je kaart is heel mooi. Dat model stond ook mijn to do lijstje, hopelijk kan ik het volgend weekend nog even maken.
    Groetjes en sterkte!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart is dit zeg...mooie kleuren en details...top!
    Heel lastig als je hierdoor niet kan zitten...ik wens je beterschap toe!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je je leuk laten uitdagen.... de kaart is prachtig. Mooie matetilen heb je gebruikt. Ik denk zeker dat je nog wel wat kerstkaarten kan gebruiken.... je bent natuurlijk de laatste tijd helemaal niet met de kaarten bezig geweest. Hopelijk hebben jullie nu alles zo'n beetje klaar.... ik wens je veel beterschap met je bilspier. Lastig hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooi kaartje met het patroontje van de Be-challenged Anita ... Prachtige materialen heb je gebruikt ...
    Veel moed nog hoor ...Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Anita. Dit model is leuk om te maken.
    Leuk dat je meedoet bij onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi modelletje!! Gaaf plaatje ook en de binnenkant ook nog helemaal bewerkt!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi kaartje Anita heel mooi model en zoveel leuke accenten erop verwerkt heel mooi liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita,

    Wat een mooie kaart! Dank je wel dat je hebt meegedaan aan de challenge van CSG!

    Creatieve Groetjes, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooie kaart Anita!
    Fijn dat je meedeed met onze challenge lint, kant, touw of parels!
    Groetjes
    Nancy DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen