vrijdag 18 augustus 2017

Happy Bday

 
Hallo Allemaal
 
Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien die ik gemaakt heb
van de mooie Paperstack "pretty in pink" 
Deze is ook te zien op het
 
 
 
Dit mooie design papier heb ik gemat op wit linnenkarton
Als model heb ik een Dutch Doobadoo shape art gebruikt.
De randen van alle lagen heb ik bewerkt met een paper distresser
en met distress inkt de kleur: tea dye
Ik heb tussen de design papier laagjes een doilie gedaan.
Op de hoeken van het plaatje een zilver filigraan hoekje geplakt met tacky glue lijm
Daar heb ik tevens alles mee opgeplakt.
Op de linkerhoek heb ik strik gemaakt van baby roze crispy lint 
Met daarop een groen waxkoord en een bloem.
Een leuke houten vlinder van Craftemotions
mag hierbij niet ontbreken.
De tekst stempel "Happy Bday" is uit eigen voorraad.
De bloemen op het plaatje springen eruit doordat ik deze verhoogd heb met
 Dat was het wel zo'n beetje.
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
De schoolvakanties zitten er bijna op, dus weer tijd voor de hobby ;-)
Tenminste dat geld wel voor mij.
 
 
  Alle gelinkte en onderstaande producten
zijn verkrijgbaar bij de webshop van  CraftAddiction 
 
https://www.craftaddiction.nl/product/ranger-tim-holtz-distress-mini-inkpads-tea-dye/  https://www.craftaddiction.nl/product/tonic-studios-tools-paper-distresser-tim-holtz/ 
https://www.craftaddiction.nl/product/craftemotions-paperstack-pretty-in-pink/  https://www.craftaddiction.nl/product/craftemotions-linnenkarton-wit-2/ 
 
https://www.craftaddiction.nl/product/aleenes-tacky-glue/  https://www.craftaddiction.nl/product/foam-dots-15-x-5-x-5-mm/ 
 
 
OOK WIL IK NOG IETS ANDERS EVEN ONDER DE AANDACHT BRENGEN.
Velen van ons hebben last van een aantal vreemde personen die berichten kopieert
en dan zelf plaats met een 'rare' link erbij.
Ook ik had er last van. Hopelijk blijft het hierbij.
Maar ook dat is de vraag.
Dit meestal onder vier á vijf berichten. Zo irritant.
Hoe kan je hier melding van maken?
Als volgt:
Boven links in de balk staat "meer" klik hierop.
Kies voor misbruik rapporteren.
Klik dan op "spam"
En kopieer het URL van die persoon.
NOOIT op die rare link klikken.
Maar de url van zijn google+ account.
Hoe meer meldingen hoe eerder blogger er iets mee doet.
Hopelijk hebben jullie iets aan mijn uitleg.
 
Dankjewel voor het langs komen.
Onze kinderen hebben nog één week vakantie.
Daarna kom ik in rustiger vaarwater en kom ik meer langs bij jullie.
 
 


17 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Je bent lekker bezig geweest met de paperstack, handig als je papier en plaatjes bijpassend hebt! Het is een mooi kaartje geworden zo alles bij elkaar! Voor het eerst geen rare reacties meer op mijn blog, zal mijn melding hebben geholpen en Blogger actie ondernomen!!! daar krijg je dan geen antwoord op, nou ja als de pestkop maar weg blijft!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hè Anita als alles straks weer in het normale ritme zit. Hebben jullie wel een fijne vakantie gehad?
    Ik heb na lange tijd blogger maar eens opgezocht en ben nu gezellig hier en daar aan het teruglezen. Niet alles hoor, want dan ben ik de komende weken nog wel bezig ;-)
    Langzaam beginnen bij mij de freubelkriebels weer terug te komen.. Ik had gewoon geen inspiratie en zin. Misschien komt het ook wel omdat ik nu gewoon veel in de tuin aan het werk ben. Jullie hebben ook een moestuintje zag ik op facebook. Heerlijk hè om te eten uit eigen tuin!
    Ik zag hieronder mooie foto's van je eigen hobbyruimte. Wat ziet het er mooi uit Anita, dat is genieten om daar bezig te zijn!
    Ik ga nog heel even verder scrollen en daarna nog even stofzuigen en dweilen. Dit weekend ben ik éindelijk vrij en wil dan geen huishoudelijke werkjes meer hoeven te doen.
    Jij ook een heel fijn weekend toegewenst hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh, vergeet ik nog helemaal te zeggen dat je kaartje prachtig is :-)

      Verwijderen
  3. Een schitterende kaart weer Anita met heel veel mooie materialen die prachtig bij elkaar pasesn!
    Groetjes en fijn weekend, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Anita. Bedankt voor je uitleg over misbruik rapporteren. Vandaag gelukkig geen last van.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    Wat heb je een mooie kaart gemaakt. Prachtig in het roze en het model is ook mooi. Wij hebben nog vakantie ( heb je misschien wel gelezen) en zijn op IJsland. Zo bijzonder! Peter heeft tot 4 september vakantie, ikmbegin de 1 e weer. Maar vakantietijd is toch altijd anders, het normale ritme is ook weer heel fijn!
    Tot gauw dan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi kaartje Anita met zoveel mooie accentjes erop verwerkt fijne avond liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt, heel mooi.
    Lieve groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend fleurig kaartje Anita !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met de mooie hortensia. Mooi romantisch geheel is het geworden. Dank je wel voor de uitleg hoe je spam rapporteert.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anit, wat een schitterende kaart is dit. Past allemaal perfect bij elkaar.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart met de mooie roze hortensia. Super de sup mooi gemaakt. Leuke materialen heb je gebruikt. Vervelend zo'n Aziatische kopieerder. Mijn moeder had ook tal berichten. Heb bij haar de reacties op alleen met een Google account gezet hopelijk scheelt dag ook en alles verwijderd.. ontzettend vervelend. Wij willen de hobby met elkaar delen en noet met zulke ververlende lui.... groeten

    BeantwoordenVerwijderen