donderdag 7 januari 2016

XMAS

Hallo Allemaal
 
Allereerst Diny, leuk dat je volger bent geworden
en te horen dat je al regelmatig bij me keek.
Dankjewel iedereen voor de lieve berichten.
Ik ga hopelijk vanavond nog een blogrondje maken.
Maar ik kan eigenlijk nog steeds niet zo erg goed lang achter de pc.
Wel al wat beter, maar toch.
 
Ik heb een blauwe witte kaart gemaakt om jullie te laten zien.
Maar wat baal ik zeg!!!
Het is meer een grauwige kaart geworden ipv mooi blauw.
Want dat is ie wel!
Voordat ik boodschappen ging halen was het te donker.
Net toen ik thuis kwam begon het te regenen.
En dacht al on nee!! Daar gaat mijn foto.
Ja dus.
Zodra het beter weer is maak ik een nieuwe en verander ik het hier.
De kaart is gemaakt volgens sketch.

 
 


Dus dan maar wat extra foto's,
ik had er wel twintig gemaakt.
Maar het bleef niets!! Met licht aan al helemaal niet!

Deze onderste foto heb ik nieuw toegevoegd op 10 januari
en twee verwijderd ivm met de grauwige kleur.

 
Maar ja het is even niet anders.
Wil hem vandaag toch  graag laten zien.
De bloemen heb ik zelf gemaakt, gister avond.
Lekker vieze handen, hihi.
Ik had de witte koffiefilters al een tijd liggen.
Om hiermee bloemen te maken.
Had de techniek al (denk ik) een paar keer voorbij zien komen.
Ik heb dus op gevoel de bloemen gemaakt en niet terug gezocht.
Ben eigenlijk best tevreden.
Ik heb gewerkt met drie kleuren distress inkt.
En daarna een beetje nat gemaakt, propjes ervan gemaakt.
Ondertussen de kaart gemaakt zodat het mooi kon drogen.
Voor deze bloemen heb ik de mal 6002/0160 van joy gebruikt.
Voor ieder bloemen alles twee keer uit gestanst,
zodat je 8 laagjes heb.
 
Ik hoor jullie het al denken, zo vies is dat toch niet...
Maar toen had ik er nog geen propjes van gemaakt.
 
 
Voor een mooi effect wat glitter op de bloemen gedaan.
Met stella brush, kleur glitter clear nr. 999
 
Ook deze twee foto's vervangen op 10 januari,
misschien is het nu wat beter te zien?
 
 
Het plaatje is van Gerda GH3192
DP 6011/0356 (blauw ervan gebruikt ;( )
mallen: 6002/0379 - 6002/0356 -
6002/0160 - 6002/0263 -
6410/0317 (stempeltjes) samen met mal 6002/0324
De blauwe parels rechts boven is van
scrapberry's  -> SCB25002001
 
Graag wil ik met deze kaart meedoen bij:
- 52 WTC Kerst kaart week 1
- Creaine #56 bingo -> blue/flowers/glitter
(maak nog nieuwe foto)
- AnMaCreatief #52 bloemen
- K&K #blauwwit (maak nog een nieuwe foto)
- Hobbyvision #45 kleuren pallet
- Craftliners #22 Anything goes
(gebruikt scrapberry's parels)
 
Dankjewel voor jullie tijd en de altijd lieve berichtjes.
 
Liefs Anita


47 opmerkingen:

  1. Ondanks het ontbreken van goed licht vind ik je kaart er supermooi uitzien. Hoe moet dat dan als je wel goed licht hebt. Ik ben benieuwd! Die bloemen zijn top en die vogel springt er helemaal uit.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart. Gaaf zijn je bloemen!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie kaart Anita.
    Wat heb je die bloemen mooi gemaakt.
    Het maakt de kaart echt af.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een warm welkom....dank je wel Anita!
    Je kaartje is prachtig....je hebt leuke details gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart Anita al is je foto niet de goede kleur zoals je zegt.

    probeer je camera is op bewolkt of op nacht zetten dat doe ik namelijk het laatste.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kerstkaart heb je gemaakt Anita - en je bloemen zijn helemaal WAUW, heel erg mooi!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, foto's maken met weinig licht blijft lastig. Maar, ook al komen de blauwe kleuren niet allemaal goed uit op de foto, de kaart is heel mooi. Vooral de bloemen zijn prachtig.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart,Anita.Met de mooie bloemen. Leuk bijpassend vogelplaatje erbij.Heel mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja foto's hè, hihi kan ook niet anders met dit weer!
    Je hebt je wel uitgeleefd met je blauwe blommetjes! tip wegwerp handschoenen aan doen, haha Je hebt een prachtige kaart gemaakt Anita en gelukt om kaart 1 af te hebben! goed bezig!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig! een hele mooie kaart. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Creaine. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart en wat lief dat je laat zien hoe je de bloemen maakte.

    Lieve groet,Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaart heb je gemaakt.
    Maak zo ook wel is mijn bloemen ze zijn wel leuk maar je handen daarna .....heb wel handschoenen liggen maar denk er steeds te laat aan haha.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaart Anita! Kerstkaart 1 voor dit jaar is af :) Jouw bloemen zijn werkelijk prachtig! Heel mooi opgebouwd en zo mooi van kleur :) Ondanks de slechte belichting ;)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,
    daarom maak ik ze niet, ik moet niks hebben van vieze inkthanden..ze zijn bij jou wel supermooi geworden..
    Ook je kaartje is weer top! hier ook geen weer om foto's te maken..
    We hopen op beter weer..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Anita ! Heel mooi die bloemen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, Anita. Prachtige bloemen ook erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita. Je kaart is prachtig dat zie ik wel. Wat lastig he nu met het fotograferen. Ik heb mijn kaart onder de daglichtlamp gefotografeerd. Want ik wil graag meedoen bij iedere week een kerstkaart. Jouw kaart is prachtig met dit supermooie plaatje. Weer erg leuk gemaakt. De bloemen zijn prachtig!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Prachtig is je kerstkaartje geworden Anita, ja het is moeilijk om in deze donkere dagen een mooie foto te maken , maar ik kan heel goed zien dat het een beauty is geworden in deze blauw-witte kleurtjes...prachtig zijn die zelfgemaakte bloemen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. blauw of wat grijzer, maar toch een erg mooie kaart! leuke bloemetjes ook!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig ben ik niet de enige die mopper met foto's maken hi hi hi.Je kaartje is schitterend.En je bloemen zijn prachtig!!!!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje is het geworden anita, en de bloemen zijn prachtig erbij, het is echt een heel mooi geheel. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. jammer van je foto maar wel een prachtige kaart. Ik ken het probleem van de foto's zoals zo velen :)
    gezellig dat je meedoet bij Creaine Challenges.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ook succes bij Cheerful.
      Groetjes van Ine (DT)
      http://creaine-challenges.blogspot.nl/

      Verwijderen
  23. Prachtige kaart, Anita. Mooi deze kleuren en de bloemen vind ik super gaaf geworden
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wowww een schitterende kaart met prachtige kleuren en plaatje. En die zelfgemaakte bloemen....zucht !! Geweldig mooi Anita, petje af!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. waow, wat is dit mooi Anita. En bedankt voor de tiop van de bloemen :)
    Dank je wel voor je deelname aan cherrful sketches en Creaines Callenges
    Groetjes Geesje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart en gave bloem hoor Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart Anita...mooi gedaan!
    Bedankt voor de uitleg.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh Anita, ik kan toch wel goed zien dat het een hele mooie kaart is. Lief plaatje en ik ben helemaal weg van je práchtige bloemen....echte blikvangers zijn het.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je kaart komt, ondanks te weinig licht, heel goed over hoor! Ik vind het een prachtig kaartje en het vogeltje vind ik zo schattig!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow wat een plaatje. Schitterende kaart Anita mrt die prachtige bloemen. Moet ik ook echt weer eens doen.
    Leuk dat je je kaart ook instuurt voor onze challenge bij Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je kaart ziet er nu al prachtig uit, dus ben benieuwd met mooi weer. Mooi die zelfgemaakte bloemen en altijd lekker om zo zelf te kliederen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Anita,
    Heb hier ook die problemen moeilijk om mooie foto's te maken in de winter ga er soms mee buiten staan hi .
    Je bloem is echt prachtig geworden heel leuk om dit te maken en een toetsje meer op je kaartje vind ik toch .
    Je kaart is een pareltje geworden prachtig !
    Fijn weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi,

    Heel mooie creatie.

    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaart en prachtige bloemen ! En dat met een koffiefilter? PRACHTIG ! En ik zie die glitter wel een beetje op de foto hoor :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je kaart is prachtig geworden.
    Hele mooie bloemen heb je erbij gemaakt.
    Fijn dat je gebruik hebt gemaakt van onze challenge bij Cheerful Sketches. Bedankt voor je deelname.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schitterende kaart!!
    Gezellig dat je meedoet aan onze alles-mag-challenge bij Craftliners en heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een prachtkaartje ,Anita.
    Mooi zijn de zelf gemaakte bloemen, ik maak ze ook graag zelf.

    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een geweldig leuke kaart Anita!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Beautiful winter blues! I love the focal image you chose. The bird is incredibly cute! :) And the flowers, of course. They are definitely worth all the trouble. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw wat een geweldige kaart heb je gemaakt. Mooie kleursamenstelling en een mooie techniek van bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige kaart, wat een mooie bloemen! Leuk dat je mee doet met de challenge van Creaine.
    Groetjes Ditta DT

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtige kaart, Anita...mooie bloemen!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches én bij AnMa Creatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtig kaartje, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Schitterende kaart, dankjewel voor het mee doen met onze challenge bij Craftliners.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen