woensdag 6 januari 2016

Scr@p-Cards challenge #81

 
Hallo allemaal
 
Wat een geweldige lieve reacties heb ik op mijn babykaartje gehad.
Dankjewel allemaal.
Graag wil ik ook Lil welkome heten op mijn blog.
Ik las al dat ik je op wat ideeën gebracht had.
Misschien kan ik je nog meer ideeën op doen in de toekomst.
Wie weet.
 
Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij
Met als thema
Een Label met jouw favoriete stans en tenminste 3 laagjes papier. 
 

 
Als favoriete mal heb ik de winter tekst mal gebruikt van joy.
Deze heb ik nog niet zo heel lang maar vind hem geweldig
om deze in de winter veel te gebruiken op mijn kaarten.
En behoort nu tot mijn favoriete mal.
Nu is het ook echt winter in het noorden.
Jeetje als je de beelden op tv zie en net naar de radio luisterde
is het één grote ijsbaan.
Leuk om op te schaatsen maar dat is dan ook het enige.
Maar er komt morgen "warme" regen aan.
Zeggen ze ...
 
Nu verder over de label....
Het plaatje is van studio light, erg mooi!
Het dp is van joy 6011/0306.
Zie je de bloem op haar hoofd?
De houten sterren zijn van Crafts Emotions
Van DDBD heb ik de label art en de shape art mal van gebruikt.
Vond ik wel een erge toepasselijk tekst nu ;)
Op de bloemen heb ik glitterlijm nog als extra touche op gedaan.
Van stickles kleur: star dust.
Even een close up foto hiervan, anders is het haast niet te zien.
Nu ook misschien niet zo goed ??
 
Ik zou zeggen ga lekker gezellig langs bij Scr@p-Cards challenge blog
en laat je inspireren door ons team en gast designer.
En doe gezellig mee.
Dit kan tot dinsdag 2 februari 13.00 uur.
De sponsor is dit keer Gerda's Hobbyshop
 
Wat ook nog leuk is om te vermelden is dat ik in de top drie sta bij
K&K met de kerst kaart met de sneeuwman mal erop.
Had hem voor het eerst gebruikt en valt goed in de smaak!
Ben er super blij mee, de kers op de taart, dankjewel!
 
Graag doe ik met deze label kaart mee bij:
- 52 WTC een kerst kaart met dier erop
- KIC #76 nieuwjaar
- Craft Additiction #1 nieuw begin
- WLVC #61 alles mag met kant erop
- Creaine #56 bingo challenge
ribbon/flower/roze en blue/flowers/glitter.
- Friendship #1 winter
- CCC #103 anything goes
- Noor design UK #14 Anything goes
 
Dankjewel voor het langs komen
 
Liefs Anita


47 opmerkingen:

  1. Prachtig label Anita, een hele mooie winterse kaart, top gedaan. Je babykaartje wat je hieronder laat zien vind ik ook zo mooi en heel schattig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi gemaakt!! Gezellig dat je met deze label meedoet bij Creaine Challenges. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende label! mooi in deze winterse sferen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi label Anita.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O,o ik loop even achter bij je!!! Ik heb je babykaartje wel bewonderd gister maar het was weer een explosie aan blog berichten dus alweer veel te lang achter de pc gezeten! Je top 3tje met je kerstmannetje had ik gezien....leuk!! Je label hebben we al bewonderd hè! En het maakt niet uit hoe klein je stans is het kan zeker een favoriet zijn!! en éentje die je jaar in, jaar uit kan gebruiken, hihi Fijne dag Anita
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je top 3 plekje Anita en je label van vandaag is ook weer prachtig en past wel bij het bare winterweer dat wij hier in het Noorden hebben! Leuk dat je meedoet aan onze 1e CraftAddiction challenge, succes!

    xx Irene (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi label, sfeervolle uitstraling en gaaf zijn die houten sterren erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wunderschöner winterlicher Tag.

    Vielen lieben Dank für deine Teilnahme
    an der Friendship-Challenge und viel Glück wünscht Dir
    Sonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie label! Mooi plaatje en decoraties.
    Ik heb ook je babykaart van je vorige bericht nog even bewonderd. Mooi! En gefeliciteerd met je top 3 plaats.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig label, super gedaan. Erg leuke opdracht is dit ook. Ga ook maar eens proberen hier wat moois van te maken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi label is dit Anita, prachtig gemaakt, in hele mooi tinten. En met de dieren zit het wel goed op je label. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig label Anita !
    Heel mooie kleuren en erg leuke stans !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige label.
    Mooie stans en leuk plaatje!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige label Anita.Mooi plaatje heb je gebruikt.Proficiat met je top 3 plaats.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie label Anita! Elke keer weer neem ik me voor mee te doen aan jullie challenge en het komt er steeds niet van...geen idee waaraan dit ligt ;-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Anita,
    dein Tag ist ja traumhaft schön!!! Vielen Dank für deine Teilnahme an der Friendship-Challenge. Ich drück dir die Daumen.

    Viele Grüße
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo liebe Anita,
    eine wunderschönes Etikett hast du gestaltet. Dein Etikett gefällt mir sehr gut. Ich danke dir für die Teilnahme an der Friednschip Challenge und wünsche dir viel Glück.
    Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk winters label!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita erg he die gladheid in sommige delen van Nederland?! Hier geen sneeuw, geen gladheid maar wel ijzig koud :( Ben lekker aan de knutsel vandaag hihi :) Jouw label is super mooi en ik zie de glittertjes zitten ;) Jouw favo stans is een heel mooi! Die kan je altijd blijven gebruiken. Gefeliciteerd met jouw top drie notering! Super leuk :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie winterse label, Anita.
    En gefeliciteerd met je top 3 notering, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita,
    het ziet er naar uit, dat het morgen weer opnieuw heel erg glad zal zijn..Ik heb er zo genoeg van, je kunt helemaal niks, niet wandelen, geen boodschappen, de post komt niet.. Gelukkig is mijn nu ook thuis..die gaat dan wat boodschapjes halen, ik durf niet, ben genoeg gevallen..
    Je hebt een prachtig label gemaakt, mooi van kleur, leuke Winter-tekst, mooi afgewerkt met de strik en de belletjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anita wat een leuk label heb je gemaakt. Hele mooie materialen en erg leuk gemaakt de winterse is ook erg mooi. Gefeliciteerd met me top 3 altijd leuk ja het is erg winters en niet leuk met de IJzel. Bij ons om het huis allemaal ijs. Maar ja ik moest wel naar mijn werk met de fiets. Gelukkig is het goed gegaan want ik val liever niet. Deze omstandigheden ben je snel zat van!. Het is ook erg guur buiten. Maar goed we moeten nog even afzien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi label,Anita.Prachtig strik en mooi designpapier.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is inderdaad een erg mooi label.
    Gezellig dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anita
    Je nieuwjaars label is schitterend met dit mooie DP en die favoriete stans van je pak je iedere winter weer want die is erg mooi.
    Gezellig dat je nog een keer meedoet aan de eerste challenge bij het CraftAddiction challengeblog.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Anita
    Wat is je label prachtig , mooie details en zo mooi afgewerkt.
    Dank je wel voor het meedoen bij Creaine challenges.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtige label Anita...heel mooi opgebouwd en met een hele mooie strik.
    Onvoorstelbaar voor ons hier in Lekkerkerk dat het zo dichtbij winter is....wij krijgen er alleen maar iets van mee via tv en internet.....Hier is het alleen maar regenachtig en nat. Nou zit ik ook niet echt te wachten op ijzel hoor maar een beetje sneeuw daar houd ik wel van .
    Lieve groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterend label je gemaakt.
    De stans begrijp ik wel, hoewel ik het zelf dit jaar nog niet gebruikt heb.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende kaart Anita!
    Ik ga je volger worden (dacht eigenlijk dat ik dat al was)....ik kijk al zo vaak bij je!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dein TAG is so zauberhaft und wunderschön...stylisch perfekt.
    Ich danke dir für die Teilnahme an der Friednschip Challenge und wünsche dir viel Glück.
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een mooi winters label Anita.
    Gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtigmooi label heb je ervan gemaakt Anita - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kerstlabel Anita....met schitterende details erop...Bedankt voor je deelname

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een mooie! Leuk dat je meedoet aan de challenge Creaine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. een prachtige tag.
    Dank je wel voor je deelname aan creaines challenge.
    Groetjes Geesje DT
    cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Anita ,
    Super mooie label met het rendier echt een winters sfeertje !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige tag heb je gemaakt Anita. Er is zoveel op te zien, heel mooi! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Creaine. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtig label met een hele mooie winterse sfeer. Die winter tekst is heel erg mooi en ik snap dat dat een van je favorieten is. Vind je label ook schitterend van kleur.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtig winters label Anita!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooie labelkaart met het hertje! Bedankt voor je bijdrage aan WLVC!

    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mooie label heb je gemaakt Anita, leuk dat je meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige label! Leuk dat je mee doet met de challenge van Creaine.
    Groetjes Ditta DT

    BeantwoordenVerwijderen
  44. mooie label, bedankt voor je deelname bij WLVC
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen