zondag 17 mei 2015

Opkikker easelkaart

Hallo Allemaal
 
Daar ben ik eindelijk weer eens.
Had het enorm druk gehad. 
Liep ook flink achter met van alles.
Maar toch weer even de tijd gevonden om iets te maken.
Voor iemand die een zware strijd aan het leveren is.
Met dit klein vrolijk easel kaartje wil ik haar wat op vrolijken.
 
 
 

Ik heb de ronde cirkel gemaakt met een mal van Nellie. (MFD 055)
De opkikker tekst is een mal van Yvonne CDD10016
Ook het plaatje is van Yvonne CD10372
De vlindermal is van Precious Marieke PM10012.
En de bloemen is een mal van Joy! 6003/0024.
Het design papier is van dixi craft PP0004.
Het papier op het liggende deel is heel erg oud! Hihi. (zeker 15 jaar)
De kleur loopt over van donker naar licht.
Nog wat leuke afwerk spulletjes erop en de kaart is klaar.
Weer eens héél iets anders ;-)
 
Met deze easelkaart wil ik graag meedoen bij;
- De Egel #5 cijfers en/of letters
- Scrapplezier # mei regenboogkleuren.
- Cards2Create #22 geen vierkant
- Creamiep # mei dieren
- Crafty Ribbons  #119 Annimals with ribbon
 
Omdat het al 10 dagen geleden is dat ik een blogbericht geplaatst heb.
Heb ik ook drie leuke nieuwtjes;
Bij MDkreadiva's was ik tweede van top vijf met mijn label kaart.
Bij KIC was ik derde met mijn Moederdag doosje.
En bij MDD was ik random winnaar en won ik de tweede prijs.
Jippie!!! Wauw wat een blijk van waardering!!
Ben er zo blij mee!!!
 
Ook heb ik drie nieuwe volgers.
Welkom Hetty, Riet en Judy.
Leuk dat jullie mij zijn gaan volgen.
 
Bedankt voor jullie tijd en de altijd lieve berichten.

Vergeten jullie niet mee te doen aan mijn candy, staat bovenaan!
 
Liefs Anita



37 opmerkingen:

  1. Hallo Anita,

    Lieve kaart met die leuke kikker. Mooie vlinderstans. Kortom het is een heel vrolijk kaartje. Leuk dat je inzendingen zo gewaardeerd worden.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke opkikkerkaart, zal de ontvanger vast veel plezier doen!
    Proficiat met al je ereplekjes!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vroljke opkikkerkaart, dat moet iemand toch opvrolijken als hij in de bus komt, fijn dat je zo in de prijzen en top 3 noteringen viel. Dat blijft leuk he.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi opkikkerkaartje. Gefeliciteerd met al je prijzen. Leuk hoor.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je ere plekjes. Leuk voor je! Dit is inderdaad een heel vrolijk opkikkerkaartje. Leuk model en dan ook nog eens rond. Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je heel mooi gedaan en is een heel lief gebaar Anita! Leuk om weer eens een ronde kaart te zien en een regenboog er bij....na regen komt zonneschijn! Hopelijk is dit een goede opkikker voor hem/haar!
    En van je nieuwtjes was ik al op de hoogte hihi....super!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, Anita. Leuke frisse kleurtjes, daar vrolijk je van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte met je ereplekjes Anita en je opkikkerkaart daar kikker ik ook van op, niet dat ik ziek ben , maar wordt er vrolijk van , hihi! Heerlijk die regenboogkleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    wat een prachtige kaart. Dat zal je vriendin goed doen. Ik vind hem erg vrolijk en je ziet dat hij met liefde gemaakt is.
    Gefeliciteerd met al de waardering. leuk he??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. p.s. en dank je wel voor het meedoen bij de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh, wat een vrolijkerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk, lief labelkaartje. Daar vrolijkt iedereen van op.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gedaan Anita! Daar kikker je echt van op.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie Anita, echt om van op te kikkeren, heerlijk, die vrolijke kleurtjes.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Anita,

    Wat een mooie, vrolijke opkikker! Daar wordt de ontvanger vast heel erg van opgevrolijkt, ook al is die ziek... Leuk model kaart heb je gebruikt, keer iets anders dan anders: altijd leuk om te zien.

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is nog eens een vrolijke opkikkerkaart! Veel op verwerkt, erg leuk om zoiets neer te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie opkikkerkaart Anita, prachtig gedaan, TOP!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke opkikkerkaart Anita! Super mooi model, super leuke regenboog met het kikkertje en de bloemen erbij zijn een heel leuke touch :) Hier zal de ontvanger zich vast iets beter door gaan voelen :) Gefeliciteerd met je winnende creatie en top 3 noteringen!! Dik verdiend :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een super gave en vrolijke opkikker kaart Anita
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart,daar kikker je inderdaad van op!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,
    je opkikker kaart ziet er heel mooi uit, leuk zo'n rond model en een grappig plaatje,
    gefeliciteerd met je Top 3 noteringen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuke, vrolijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wie wat bewaard... zelfs dit overjarig papier komt goed van pas bij deze mooie easelcard. Prachtige felle kleuren heb je gebruikt Anita en ik hoop dat de ontvanger van deze opkikker zich weer snel iets beter voelt!
    Wat een bofferd ben je zeg... Heerlijk om deze waardering te krijgen voor je inzet.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is amazing Anita!
    Thanks so much for joining us at Crafty Ribbons Challenges
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gave easelkaart Anita!!
    Weer heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super mooie en vrolijke beterschapskaart, Anita
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super opkikkerkaart, daar moet je je wel beter van voelen. Leuk het model met al die cirkels. Fijn dat je al die waardering voor je creatie's gekregen heb, is altijd leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heerlijk al die waardering Anita.
    En ook dit kaartje gaat vast en zeker gewaardeerd worden door je vriendin.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie en vrolijke opkikker
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super Anita, wat een mooie vrolijk kaartje.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoi Anita ,
    wat een mooi en leuk kaartje je wordt er zo vrolijk van
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke kaart !!! De leuke kleurtjes, de vorm,...
    Erg knap !!
    Gefeliciteerd met je prijzen !! Super !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Anita,mooie opkikker heb je gemaakt.Daar zal de persoon zeker blij van zijn geworden.Proficiat met je top plaatsen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. jeetje nog gefeliciteerd met je prijsjes, jij bent goed bezig zeg.
    Ik vind je easel superrrrrrrrrr.
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een top uitwerking van onze challenge.....ik ben helemaal sprakeloos...bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Anita,
    Daar kikker je toch helemaal van op! Heel mooi gemaakt!
    Ik wens je veel succes bij de challenge van Cards2Create!

    Groetjes

    Rimmie
    DT member Cards2Create

    BeantwoordenVerwijderen