vrijdag 22 mei 2015

Kerst voorraadje

Hallo Allemaal
 
Ik heb met veel plezier jullie leuke berichtjes gelezen.
Wat is het toch leuk hier in blogland!
 
Graag wil ik jullie twee kerst kaarten laten zien.
De eerste vond ik een beetje mislukt
 maar toch gooi ik hem maar niet weg.

Graag wil ik met deze kaart meedoen bij 
 

Dit is de goede en het beste gelukt.
Alleen vind ik zelf de bovenste qua kleur het mooist.
Ach goed voor de voorraad, hihi.
Alle spullen op het witte papier en tekst mal na
 is allemaal van de kruitvat,
van beide kaarten.
 
Graag wil ik met deze kaart(en) meedoen bij;
- Cards&Scrap #263 Triple Time Stamping.
- Holly Jolly Christmas Clean and simple
- Cards2Create #22 geen vierkante kaart.
 
 Het zonnetje begint nu wat door te komen.
Het was de gehele ochtend wat grauw buiten.
Maar ik geloof dat het een zonnig pinkster weekend wordt.
Zou wel leuk zijn, dat hebben we met z'n allen wel verdiend!

Dankjewel voor je bezoekje en je tijd.
Allemaal een fijn pinkster weekend.

P.S vergeten jullie de candy niet?
Liefs Anita 


32 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes, ik vind de bovenste het mooist qua kleur...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaarten!
    Fijn weekend!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste mislukt?!?!?!
    Nou dat vind ik echt helemaal niet Anita... om heel eerlijk te zijn vind ik de eerste de mooiste. Hij is echt prachtig van kleur, weer eens iets anders dan het klassieke rood en groen voor de kerst.
    Ook de andere kaart vind ik ontzettend leuk!
    Vast een heel fijn weekend.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 prachtige kaartjes heb je gemaakt Anita. Ik vind ze beiden goed gelukt en vind de kleurencombi van de 1ste helemaal super.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaarten, Anita.
    En wat gezellig dat je mee doet met deze uitdaging van Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooi gestempelde kaarten. Zelf vind ik ook nr. 1 de mooiste kleurencombinatie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De eerste is een beetje mislukt?! Hij is schitterend Anita! Echt twee prachtige kerstkaarten :) Mooie kleuren, mooi gestempeld, mooi opgebouwd ... het is gewoon top!!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het zijn hele leuke en vrolijke kerstkaartjes Anita
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kerstkaarten, Anita.Mooie stempeltechniek.Een heel fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaarten Anita .
    Prettig weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kerstkaartjes??? dat is al even terug! En hoe kun je het nu over mislukt hebben?! Ik vind de bovenste qua kleur super mooi! Gaaf gedaan met de stempels en laagjes! Weer twee erbij!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. twee heel leuke kerstkaarten groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik weet niet wat je mislukt vindt aan de bovenste kaart, ik vind 'm prachtig! Ook de tweede is mooi, maar de eerste heeft mijn voorkeur!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zijn twéé mooie kaarten geworden Anita. Ik vind zelfs de bovenste qua kleurstelling nog net iets mooier, haha. Ook nog genoten van je fleurige opkikkerkaart uit je blogpost hieronder...wat een leukerd en gefeliciteerd met je behaalde prijsjes, toppie...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaartjes Anita. Persoonlijk vind ik de onderste qua kleur het mooiste. Zo zie je maar weer.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Annie het zijn weer 2 prachtige kaartjes ...mijn voorkeur gaat ook uit naar de paarse kleur !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kerstkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het zijn allebei erg mooie kaartjes! Ik zie niet wat er mis is met je 1e kaart. Maar vaak ben je zelf veel kritischer op je werk dan anderen (heel herkenbaar...hihi).

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind ze ook allebei heel mooi, mooi precies gestempeld en een erg leuk design!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita wat leuk deze 2! kerstkaartjes. Erg mooi met deze techniek Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,
    2 hele leuke Kerstkaartjes ook wens ik jou een fijn Pinsterweekend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Twee mooie kaarten heb je met deze leuke techniek gemaakt. Persoonlijk vind ik de eerste ook het mooist.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaarten Anita, en volgens mij is dit niet de makkelijkste techniek, lijkt me toch wel moeilijk!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel heel mooie kerstkaarten hoor

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk idee, deze kaart. Heel mooi gemaakt Anita.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Toppertje.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Love the one with the mauves in it, my type of card, non-traditional colours. Thanks so much for joining us this challenge at HJC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart Anita! Lekker op tijd voor de kerst ;-).
    Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Anita,kan niet zeggen dat de eerste kaart is mislukt.Vind ze allebei prachtig.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt Anita!
    Bedankt voor het meedoen met de uitdaging van Cards & Scrap!
    Lieve groet Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind ze allebei leuk, is dat niet moeilijk dat stempelen?
    De eerste vind ik ook mooier van kleur
    Groetjes marjo

    BeantwoordenVerwijderen