dinsdag 10 september 2024

Kerst kaart met 49and Market producten

     Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze pagina zien.
Deze heb ik gemaakt voor de lopende Challenge #144 bij HobbyVision.
Dit keer vragen we een Kerst/Christmas creatie.
Dit is mijn inspiratie voorbeeld geworden.


Hiervoor heb ik producten genomen van 49 and Market 
uit de kerst serie van vorig jaar - Christmas Spectacular.

Als basis heb ik design papier genomen uit de kleine paperpad.
Hierop heb ik Rub-ons verwerkt.
Daarna heb ik plaatjes met filmstrips genomen 
(de filmstrips hebben het artikel nummer CS23-24456)
Dit alles gerangschikt op de kaart.
Daarna nog hier en daar Washitape geplakt 
en nog wat extra Rub-ons.
De randen van het design papier nog wat bruin gemaakt
met Distress ink kleur Vintage Photo.

De kaart gemat op rood en zwart karton.
Het is een A5 formaat geworden 
daarom heb ik hem niet gemaakt als dubbele kaart,
anders wordt hij zo zwaar om hem te versturen.

De challenge kan je hier vinden;
Deze duurt nog tot eind oktober.

Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita van Merode

Geen opmerkingen:

Een reactie posten