woensdag 12 juni 2024

Kaart met Wild & Free van JMA

 Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze kaart.
Gemaakt met de nieuwe lijn van Jenine's Mindful Art collectie,
uit de serie Wild & Free.

Als basis heb ik de Florence cardstock kleur 007 genomen.
De andere kleuren komen uit de Mixed Paperpad.
Deze kaart heeft als formaat 15x15cm
met daarbij nog de rand mal stans aan de zijkanten.

Ik heb design papier genomen uit JMA-WAF-DPP183.
Hierop heb ik de filmstrip gestempeld met Archival inkt de kleur Light House.
De plaatjes komen ook uit Mixed Paperpad.
Nog wat leuke kleine bloementjes en paperclipjes gestanst.
De teksten bewerkt met een Fineliner.
Wat plakparels erop.


 Van deze kaart heb ik ook een YouTube film gemaakt;


Daar kan je de hele opbouw zien met alle gebruikte producten.

Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita van Merode

Geen opmerkingen:

Een reactie posten