vrijdag 12 januari 2024

ATC Winter wonderland

 Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze ATC kaartjes zien.
Gemaakt met verschillende producten van Tim Holtz.
Als basis heb ik de Kraft-stock #TH94110 genomen
en de JMA stans set JMA-IP-CD408.
De randen van dit karton kan je wat opschuren zodat de kleur eraf gaat
en het bruine kraft karton zichtbaar wordt. 
Deze zijn er in verschillende kleur.

Daarna Design papier genomen uit de kerst papier van een oudere serie.
De onderste laag ook weer uit gestanst.
Voor de andere lagen heb ik stukken/stroken gescheurd
 en de randen bewerkt met Distress ink - Vintage photo kleur.
Het kant heb ik aan de bovenste gescheurde stuk papier, 
aan de onderkant met dubbelzijdig tape vast geplakt. 
Het geheel (bovenste strook met kant)met de dunste 3D foam tape vast geplakt,
op de middelste laag.
Nog wat extra gescheurde stukje design papier heb ik bovenaan geplakt.
Met kleine nietjes erin.
Wat leuke kerst Idea-Ology en Rubon als aankleding mag niet ontbreken.
Ohhh vergeet ik bijna...ik heb nog kaki kleurig knoopsgat garen 
onder de meisjes uit laten komen.

Gebruikte producten van Tim Holtz;
#TH92800 (niet machine)
#TH94152
#TH94222
#TH94290 (Christmas Noel PaperDolls)
#TH94298 (Christmas Botanicals)
#TH93642 (Holiday Talk Metallic stick)
#TH94296 (rubons)
#TDA82170  (Disteress sanding Disks)
#TH92820 (film strip)
#TH94110 kraft-stock
Distress ink - Vintage Photo
Blending tool

------------------------------------
-------------

Ik ben wel tevreden en
 diegene die 1 van deze  kaartjes ontvangen heeft ook.
Missie geslaagd toch?

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Dankjewel voor je bezoekje.
Groetjes Anita

1 opmerking: