maandag 3 juli 2023

FBLive - kaart model met JMA

   Hallo allemaal,

Dit kaart model met daarin een klein envelopje 
heb ik gemaakt 
 met de producten uit de Jenine's Mindful Art collection 
  tijdens de facebook live uitzending op
donderdag 22 juni in de  
Jenine's Mindful Art - inspiration group op FB. 




Wil je dit patroon? Wat ik tevens niet van mijzelf heb maar gevonden op Pinterest.
Kijk dan naar mijn live op YouTube.
Daar staan  foto's met de maten en ik geef uitleg hoe ik dit gemaakt heb.

Dit is de  link;

Dankjewel voor het langs komen.
 

5 opmerkingen:

  1. Wat ziet er dat super mooi uit Anita!! Ook zulk gaaf papier weer.
    Leuk dat je er ook nog een filmpje bij hebt gemaakt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is mooi Anita, superleuk om kado te geven maar ook om te krijgen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Anita! Lang geleden dat ik zoiets gemaakt heb. En dan met een giftcard in plaats van een envelopje. Maar dit is nog leuker eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart cadeau kaart met dit prachtige designpapier.
    Weer een toppertje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende creatie en goede uitleg in filmpje! Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen