zaterdag 25 februari 2023

Herfst Album met Craft O' Clock - Autumn Moods

Hallo Allemaal

Tijdens een freubel weekendje in november
 ben ik begonnen aan een herfst album.
Tussen het freubelen ook lekker gekletst
 wat bij mij niet zo goed samen gaat haha.
Dus mijn project niet afgekregen wat helemaal niet erg is.
Maar ik ken mezelf dan blijft het een tijd liggen.
Maar.... 
Nog wat extra foto's af laten drukken en nu dan toch afgemaakt.
Ik ben heel blij met het resultaat!


Het patroon komt van Tiets Wolfard
Dit patroon is te verkrijgen via de FBgroep van HobbyVision.
Dit was de herfst challenge van 2022.

Het design papier is van Craft O' Clock - Autumn Moods.

Het is best lastig om alle pagina's goed op de foto te krijgen,
daarom heb ik er een filmpje van gemaakt wat te zien is op mijn YouTube kanaal.

Nog een paar extra foto's maar de rest kan je in het filmpje terug zien.



Ik heb nog niet echt veel albums gemaakt maar dit smaakt naar meer.
Zolang het maar niet al te grote projecten zijn;)

Dankjewel voor het langs komen.

4 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een schitterend album heb je gemaakt, Anita. Prachtig papier ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit. Prachtige materialen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtig album gemaakt met dat mooie dessin-papier Anita. Een leuke manier om favoriete foto's een mooi plaatsje te geven en regelmatig door te bladeren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is wel een heel mooi album!! Echt gaaf met al die toffe kleuren en afbeeldingen.
    En ja dat zou bij mij ook gebeuren dat het afmaken een poosje duurt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen