woensdag 7 december 2022

Art journal pagina met 49 And Market

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik je graag deze art journal pagina zien.
Hierbij vooral producten genomen van het merk 49 And Market.
De pagina heb ik gemaakt in de art journal van CraftEmotions.

Als eerste heb ik de pagina op kleur gebracht met Distress oxide spray kleur Mermaid Lagoon.
Deze direct op de pagina twee keer zachtjes gesprayd en daarna meteen een beetje water erop gesprayd.

Met de mask stencil van StudioLight uit de serie Grunge ditsress ink kleur Vintage photo geblend.
Wat accenten aangebracht met een zwarte finliner.
Met dit als resultaat.

Daarna Rub-on van het merk 49 And Market kleur Lagoon,
 links onder en rechts en links boven gewreven.
Dit zijn de script en vlekken. zo leuk erop!
Rechts zie je ook de streep met daarbij het insect.
Daarop de filmstrips ook uit de Lagoon serie genomen.
Ik heb met glossy accent hier en daar precies op de rand wat lijm gedaan.
Kan ook goed met de Tombow lijm heb ik begrepen.
Waar de man (van de Tim Holtz IdeaOlogy Die -Cuts - Paper Dolls) zit,
daar alleen lijm aangebracht.
Hij zit op de filmstrip als het ware.
Nog wat tickets van 49 And Market serie Lagoon.
Om in de Lagoon trend te blijven ;-)

Nog wat glossy accent dots aangebracht en de pailletten mochten er niet op ontbreken.
Toen vond ik de pagina wel af.
Leuk om te doen vind ik.




Dit was het weer voor deze keer.
Dankjewel voor het langs komen.

 

1 opmerking: