donderdag 25 augustus 2022

JMA Slimline kaart

   Hallo allemaal,

Deze onderstaande  Slimline kaart gemaakt met de Stans mal JMA-WYS-CD200.
Met daarop Design papier uit de Write Your Story collectie.
De stansmal behoord ook tot die serie.



De vlinder stans blijft geweldig mooi om deze te verwerken op een slimline kaart vind ik,
echt mijn favoriete stans.

Deze weer wat opgebold en in het midden, de bovenste en
de onderste punten van de vleugels vast gezet met lijm
 voor een leuk 3D effect.
De vlinder heb ik weer op kleur gebracht met Distress Crayons.
Kleuren;
Snow furries, Holly branch en Rusty hinge.
Deze aangebracht en wat uitgeveegd met mijn vinger.
Ik was niet tevreden en heb ik met een billendoekje
geprobeerd de kleuren af te vegen wat niet ging.
Op de donkere plekken heb ik heel lichtjes witte gesso op gedaan.
Nou wat ik dacht te lijken mislukken vind ik erg mooi geworden.
Lukt vast niet nog een keer haha.

De mask stencil met distress ink kleur Walnut stain gedaan
op design papier.
Ook de randen heb ik met deze kleur beïnkt 
en de hoeken heb ik extra aangezet voor nog meer vintage effect.
Als laatste ook nog met wit gespetterd met de witte posca marker.

Alle JMA producten op een rijtje;
- Slimline stans mal JMA-WYS-CD200
- Vlinder stans JMA-ES-CD204
- Mask stencil JMA-WYS-MASK100
- Design papier JMA-WYS-PP35
- Design papier JMA-WYS-PS12
- Stempel set JMA-WYS-STAMP210
- Tekst stickers JMA-ES-STIC05

Dat was het voor deze keer.
Dankjewel voor het langs komen.

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi weer Anita! Dat stencil is ook gaaf. geeft een heel mooi effect als achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart vind ik het. Leuk hoe die vlinder er lijkt uit te komen en de kleuren zijn prachtig!
    Groetjes, Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart met de prachtig bewerkte vlinder. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen