donderdag 21 juli 2022

Mannenkaart Deel 2

   Hallo Allemaal

Dit keer heb ik deze kaart ter inspiratie voorbeeld gemaakt,
voor de nieuwe challenge #123 bij HobbyVision
dit keer willen we een Mannenkaart zien.

Deze tekst komt misschien al bekend voor....
bij deel 1?
Zie vorige blogpost -> klik  HIER
Nu dan Deel 2.


De achtergrond gemaakt met drie kleuren Distress inkt.
Dit keer heb ik open witte plekken behouden.

Wat tutorial foto's die ik in de avond gemaakt heb,
tijdens het creëren.
Belichting is niet geweldig
 maar misschien heb je er toch iets aan.
Kan je misschien er wel op zien hoeveel  "wit" ik open gelaten heb.

Daarna structuur pasta aangebracht met de Jenine's Mindful Art mask stencil.

Nadat ik ik de structuur pasta gedroogd heb met de heattool,
hier en daar wat metallic wax opgesmeerd met mijn vinger.

De stempel met de stempelhulp gestempeld met bijvoorbeeld archival ink jet black.


En nog een foto van beiden samen.
Van de eerste kaart heb ik een tutorial video gemaakt.
Deze kan je hier terug zien;






Dankjewel voor het langs komen.

1 opmerking:

  1. Wat een stoere mannekaart heb je gemaakt.
    Mooie kleuren !!!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen