donderdag 24 maart 2022

Challenge #119 bij HobbyVision

   Hallo Allemaal

Dit keer heb ik deze kaart ter inspiratie voorbeeld gemaakt,
voor de lopende challenge #119 bij HobbyVision
 dit keer willen we bloemen op je creatie zien.

Dit is mijn inspiratie voorbeeld geworden.


Hiervoor heb ik als basis de leuke DDBD Mini album - Tag album art genomen.
Ik heb mij verder laten inspireren door Tiets door een schud gedeelte erop te maken.
Dit gedaan met de stansmal JMA-ES-CD140.
Ik zag dat Jenine ook kant door de ringband gaatjes gedaan had.
Ik had dit idee al in mijn hoofd maar toen ik dit bij haar zag,
gaf dit wel de doorslag om dit ook uit te voeren.
Zo leuk!  Ik heb eyelets door de gaatjes gedaan, 
dan nog kan je evt. binding rings doorheen doen om een klein albumpje te maken.
Maar je kan het ook op deze manier als een kaart versturen.

Het design papier is van het merk Mintay de serie Written memories.
Paperpad 15x15 cm en de paper Die Cuts heb ik hiervan erbij gebruikt.
(bloemen en blaadjes)
De randen heb ik bewerkt met de distresser en distress ink kleur Vintage photo.




Bijna alle gebruikte producten kan je hier vinden

De challenge kan je hier vinden;

Dankjewel voor het langs komen.

2 opmerkingen: