woensdag 3 november 2021

Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow.

    Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Mixed Media Art Journal pagina's.
Deze heb ik gemaakt met de producten uit de lijn 
"New Awakening" van Jenine's Mindful Art collection.  
 
Ik zag dat ik deze hier nog niet geplaatst had dus gauw een blogpost ervan gemaakt.





Alle gebruikte producten:
Stempel JMA-NA-STAMP18
Het stempelen heb ik niet met zwart gedaan maar met archival ink Watering Can.
zodat het niet te hard overkomt.
Mask stencils JMA-NA-MASK 04-05-06.
Dit gedaan met Nuvo crackle mousse kleuren; 
Water Nymph en Ivory Coast.
en Distress Oxide inkt Cracked Pistachio met een blending tool.
 Tekst JMA-NA-STIC01
Rice paper JMA-NA-RICE06.
De achtergrond op kleur gebracht met Cadence Hybride acryl verf kleuren;
001 white - 006 old lace - 007 licht geel - 44 mint groen - 47 Light sage -
98 rivier blauw.
Met een spatel hier en daar een klein beetje
 Dora Perla Reliëf pasta 07 Petrol  aangebracht.
Nog gespetterd met een witte Posca marker. of de Molotow.
De randen met een sponsje de 
Distress paste Ground Espresso aangebracht.

Dit was het wel wat ik gebruikt heb.

Dankjewel voor je bezoekje.

1 opmerking: