vrijdag 8 oktober 2021

Mixed Media kaart

      Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Mixed Media kaart.
Deze heb ik gemaakt met de producten uit de lijn 
"New Awakening" van Jenine's Mindful Art collection.  


Op wit cardstock of watercolor 200 grams papier
(dit laatste heb ik genomen). heb ik stukjes gescheurd design papier geplakt.
Zorg dat je alles (ook de randen) goed verlijmt.
 Deze stukjes papier heb ik uit de paperpad   JMA-NA-PP02 gescheurd.
Ideaal als je nog restjes hebt om deze op te maken.
Daarna de omtrek van de kaart met de Distress Crayon van Tim Holtz 
kleur Chipped sapphire bewerkt door wat aan te brengen en 
met een iets vochtige vinger of billendoekje wat uit te vegen.
Zo ook alle randen van de stukjes papier wat je opgeplakt heb 
maar dan met de kleur Black soot.
Als dit gedaan is ben ik er lichtjes met witte gesso overheen gegaan.
Dit gaan met een kwast.
Hierover heb ik gesprayd met Lindy's Gang Starburst spray,
de kleuren Maidenhair Fern green en Azure Sea Asters.
De starburst naam staat voor een mooie glinstering,
alleen helaas niet te zien op de foto hieronder.


De handtekening is een stempel uit de set JMA-ES-STAMP66.
De roos, vlinder, plaatje en muziek blad 
komen uit de Mix media paperpad  JMA-NA-MPP02 en
scrap vel JMA-NA-SCRAP40.
Het plaatje heb ik verhoogd opgeplakt met 3D foam.
De tekst sticker komt uit het boekje JMA-NA-STIC01.

Nog een overzichtfofoto.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Dankjewel voor het langs komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten