woensdag 1 september 2021

Inhale the future, exhale the past.

      Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Mixed Media Art Journal pagina
die ik gemaakt heb in Art journal JMA-NA-JOUR01.
Met producten uit de 
"New Awakening" lijn van Jenine's Mindful Art collection.

 De plaatjes komen uit de Mix media paperpad JMA-NA-MPP02.
De tekst uit stickerboekje JMA-NA-STIC01


Op de ondergrond heb ik, nadat deze op kleur gebracht is,
de stempelsets ;
JMA-NA-STAMP18
JMA-NA-STAMP20 genomen.

Om de pagina op kleur te brengen heb ik de Distress oxide's inkt gebruikt.
Kleuren; Brushed corduroy - Mowed lawn - wild Honey.
De inkt aangebracht met een soft roller.
Daarna een witte rand geverfd van ongeveer 1 cm breed met 
Cadence Hydride acrylverf.

Dit was het weer voor vandaag.

Vrijdag 3 september kom ik weer met totaal iets anders
en daarvan heb ik een Tutorial filmpje gemaakt.

Dankjewel voor het langs komen.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bladzijde, heel stijlvol vind ik en een mooie tekst. Nog even genoten van je andere Mixed Media creaties, super mooi allemaal en knap hoe je het doet.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart.leuke achtergrond gemaakt. Mooie afbeelding. Maakt het helemaal af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt anita ...achtergrond ook heel mooi.
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen