dinsdag 25 mei 2021

Facebook Live in de groep Jenine's Mindful Art

 Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze Mixed Media art Journal pagina
 zien die ik gemaakt heb met 
de mooie producten van Jenine's Mindful Art collection.

Deze heb ik gemaakt tijdens de
Facebook Live uitzending op zaterdag 22mei.
die ik heb gegeven 
in de Jenine's Mindful Art inspiration group op.facebook. 


Ter voorbereiding had ik deze onderstaande pagina gemaakt.
Eigenlijk vind ik persoonlijk deze mooier, 
dan hetgeen wat ik in de live had gemaakt;)

Deze live uitzending kan je terug vinden op mijn YouTube kanaal;
Klik dan op onderstaand YouTube film
Ik hoop dat jullie er iets van opsteken en/of hieruit inspiratie kunnen halen. 
https://www.youtube.com/watch?v=W55YRBQaFAc



Dankjewel voor het langs komen.

3 opmerkingen:

  1. Wat super mooi Anita met die viooltjes!! En ik ben dol op paars.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Anita.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig weer! Je bent echt zo goed in mixed media...

    BeantwoordenVerwijderen