donderdag 18 februari 2021

MM Tag - Happy Birthday

     Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze Mixed Media Tag zien die ik gemaakt heb met 
de mooie producten van o. a. Stamperia en Cadence.
Voor de hele lijst met de gebruikte producten kan je vinden 


Deze onderste foto is gemaakt met de dag lamp, 
zo kan je de shimmer goed zien van de Cadence spray.

Ik heb de Tag stans van Crealies genomen  
en daarop een laagje gesso aangebracht zodat je nog heerlijk kan spelen met
je kleuren spray en deze niet gelijk in het papier trekt.
Daarna deStudio Light Mask met relief paste aangebracht.
Vervolgens op kleur gebracht met drie kleuren Cadence shimmer sprays.
De bloemen en de embellishment ook een laagje gesso aangebracht
en daarna ook op kleur gebracht met de mooie shimmers van Cadence.
Daarna  gespetterd met zwarte acryl verf
en 3D balls gemengd met gel medium, dit met een kwastje aangebracht.
Als laatste nog teksten erop, pailletten en glitters op de bloemen aangebracht.
Helaas is dit niet te zien op de foto.
Dat was het wel zo ongeveer.

Ik heb ook een soort gelijk filmpje op mijn eigen YouTube kanaal staan.


 Dankjewel voor het langs komen.


2 opmerkingen: